قرنطینه بازیکنان آفریقایی شاغل در سری A در صورت حضور در جام ملت های آفریقا

به گزارش مجله عکسفا، مسئولان فوتبال ایتالیا با تصویب یک قانون تازه عدم رضایت خود را با حضور لژیونرهای آفریقایی سری A در جام ملت های قاره سیاه اعلام کردند.

قرنطینه بازیکنان آفریقایی شاغل در سری A در صورت حضور در جام ملت های آفریقا

به گزارش خبرنگاران، در پی تأکید مسئولان برگزار نماینده رقابت های جام ملت های آفریقا بر برگزاری این رقابت ها در موعد از پیش اعلام شده، مقامات فوتبال ایتالیا هشدار دادند هر لژیونر آفریقایی شاغل در سری A که بخواهد در جام ملت های آفریقا شرکت کند ممکن است در بازگشت مجبور به گذراندن قرنطینه اجباری گردد و به این ترتیب بیش از آنچه که تصور می نمایند از همراهی تیم باشگاهی شان باز خواهند ماند.

چندی پیش رادیو مونت کارلو گزارش نموده بود جام ملت های آفریقا به خاطر افرایش شمار مبتلایان به کرونا در قاره سیاه ممکن است بار دیگر به تعویق بیفتد. خیلی طول نکشید که کنفدراسیون قاره آفریقا گفت که این خبر کذب است و اطمینان داد که رقابت هایی که قرار است ماه ژانویه در کشور کامرون برگزار گردد، به قوت خود باقی خواهد ماند.

این تنها نگرانی اروپایی ها از بابت برگزاری جام ملت های آفریقا نیست چون زمانی که آنها بازیکنان آفریقایی خود را آزاد بگذارند تا به قاره سبز برگردند، سری A وارد مقطعی فشرده و حساس می گردد.

به همین دلیل فابیو چیچیلیانو، یکی از اعضای کمیته علمی فنی دولت ایتالیا که پروتکل های مربوط به کنترل شیوع کرونا در این کشور را وضع می نماید، در گفت و گو با رادیو پونتو نوو گفت که حتی پروتکل های فعلی مربوط به شیوع کرونا هم می تواند مشکل ساز گردد و ممکن است احتیاج به تشدید این پروتکل ها باشد.

او گفت: در شرایط فعلی، ورود مسافران کامرون به ایتالیا مستلزم ارائه تست منفی کرونا از 72 ساعت قبل از پرواز شان به کشور ماست. بعد از آن هم آنها هنگام ورود به کشور باید قرنطینه ای 10 روز را سپری نمایند و بعد از آن نیز یک تست کرونای دیگر بدهند که در صورت منفی بودن، اجازه خواهند داشت از قرنطینه خارج شوند.

این بدان معناست که اگر بازیکنی به جام ملت های آفریقا برود، برای بازگشت به سری A، حداقل 10 تا 13 روز زمان لازم دارد تا بتواند تمرینات خود در تیم باشگاهی اش را از سر بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1921

به "قرنطینه بازیکنان آفریقایی شاغل در سری A در صورت حضور در جام ملت های آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه بازیکنان آفریقایی شاغل در سری A در صورت حضور در جام ملت های آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید