تور ارزان اروپا: لواندوفسکی و رونالدو دست از گلزنی برنمی دارند، ثبت سنگین ترین شکست تاریخ یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله عکسفا، خبرگزاری خبرنگاران- شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا شاهد درخشش دوباره لونادوفسکی و رونالدو بود.

تور ارزان اروپا: لواندوفسکی و رونالدو دست از گلزنی برنمی دارند، ثبت سنگین ترین شکست تاریخ یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، ستاره لهستانی بایرن مونیخ دوباره به رکورد کریستیانو رونالدو حمله نموده است. روبرت لواندوفسکی در جریان ملاقات دیناموکیف و بایرن مونیخ در هفته پنجم فصل 2021/22 لیگ قهرمانان اروپا بازهم پیروز به گلزنی شد. لواندوفسکی اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است که بیش از یک بار پیروز به ثبت رکورد گلزنی در 9 بازی پیاپی می شود. او در فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا نیز دقیقاً در 9 بازی پیاپی گلزنی نموده بود.

- یوونتوس در استمفوردبریج یک شب کابوس وار را سپری کرد. یوونتوس با یک عملکرد زشت و ضعیف، با نتیجه 4-0 مقابل چلسی باخت تا تقریبا هیچ شانسی برای صدرنشینی در گروه H لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد. به نقل از اوپتا، باخت 4-0 یوونتوس مقابل چلسی در استمفوردبریج، سنگین ترین شکست این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بود. آخرین باری که یوونتوس در یک بازی با اختلاف چهار گل باخت، به سال 2004 و شکست 4-0 مقابل آاس رم باز می شود. یوونتوس با باخت 4-0 مقابل چلسی، برای اولین بار از سال 2010 مقابل تیمی انگلیسی بیش از سه گل دریافت کرد؛ در آن سال بیانکونری با نتیجه 4-1 مقابل فولام در لیگ اروپا باخت.

و الگری، سرمربی یوونتوس پس از باخت فاجعه بار مقابل چلسی و رقم خوردن سنگین ترین شکست این تیم طی 17 سال اخیر، در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت: فکر می کنم نیمه اول خوب بودیم. پس از استراحت بین نیمه، چلسی به پرس خود ادامه داد و از طرفی هم ما خیلی ضعیف کار کردیم؛ این باعث شد گل دوم و سوم را هم بخوریم. به حریف چندین کرنر داریم، جایی که آن ها به لطف قدرت بدنی بالایشان بسیار خوب هستند. خوردن چهار گل ناامید نماینده بود اما ما به هدف مان تا این جای لیگ قهرمانان اروپا رسیده ایم و حالا باید به بازی با آتالانتا فکر کنیم. لحظاتی بود که توپ را به سادگی به حریف می دادیم و به جای حفظ آن، با پاس های طولی می خواستیم پیش روی کنیم اما مقابل قهرمان اروپا نمی توان این کار را کرد. تیم در نیمه اول به هیچ وجه سطح بدی نداشت. بعد از نیمه اول و اشتباهات روی گل دوم و سوم، اعتماد به نفس مان را از دست دادیم.

- تیم منچستریونایتد در اولین بازی خود پس از برکناری اوله گونار سولشایر مقابل ویارئال به میدان رفت. شیاطین سرخ در شبی که کریک را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت داشتند بار دیگر با درخشش رونالدو پیروز شدند. رونالدو که از بدو ورود دوباره به منچستر در نقش ناجی تیمش ظاهر شده طی هفته های اخیر تحت فشار زیادی قرار داشت و پس از اخراج اوله، پستی را برای او منتشر نموده و به حرفه ای ترین شکل ممکن نسبت به این اتفاق بزرگ واکنش نشان داد، در بازی با ویارئال به خوبی می دانست که همه نگاه ها به اوست.

کریس در هر چهار بازی قبلی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی نموده بود و همه منتظر ششمین گل او در ملاقات پنجم بودند؛ در شبی که ده خیا با یک سیو دیدنی دروازه تیمش را مقابل ویارئال نجات داد، رونالدو هم توانست ششمین گل خود را که یک گل سه امتیازی دیگر بود در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر برساند.

روی پاس یاری دقت دروازه بان ویارئال به مدافع این تیم و توپ ربایی هوشمندانه فرد، توپ به رونالدو رسید و این بازیکن بدون درنگ با یک ضربه چیپ دقیق توپ را به تور دروازه ویارئال چسباند. منچستر با این گل از حریف پیش افتاد و در دقایق انتهای هم پیروز به زدن گل دوم شدن تا یک بار دیگر با گره گشایی رونالدو پیروز میدان شود. ستاره پرتغالی منچستر در بازی رفت با ویارئال هم با گل دقیقه 5+90 خود پیروزی را برای تیمش به ارمغال آورده بود. او با گلزنی در بازی این زمینه پیروزی شیاطین سرخ را فراهم کرد تا آنها در فاصله یک بازی تا انتها دور گروهی، صعود خود را قطعی نمایند.

کریستیانو رونالدو در انتها بازی ویارئال - منچستریونایتد، جایزه برترین بازیکن زمین را دریافت کرد. رونالدو در دقیقه 78 بازی یاد شده گل اول تیمش را به ثمر رساند. او حالا طی 5 بازی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، 6 گل به ثمر رسانده است و یک گل تا 800 گله شدن در کل دوران حرفه ای خود فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1891

به "تور ارزان اروپا: لواندوفسکی و رونالدو دست از گلزنی برنمی دارند، ثبت سنگین ترین شکست تاریخ یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: لواندوفسکی و رونالدو دست از گلزنی برنمی دارند، ثبت سنگین ترین شکست تاریخ یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید