لوکس ترین هتل جهان در چین افتتاح می گردد

به گزارش مجله عکسفا، لوکس ترین هتل جهان

اقامت در هتل های لوکس و مجلل آرزوی خیلی از مسافران است چون با بودن در این هتل ها می توانید چند روزی را مثل پادشاهان و به سبکی متفاوت زندگی کنید. همین که اسم مجلل ترین و لوکس ترین هتل های جهان می آید احتمالا یاد هتل برج العرب دبی و یا امارات پالاس ابوظبی می افتید اما چه باور کنید و چه باور نکنید در اواخر همین سال جاری در ماکائو، شهر جنوبی چین از لوکس ترین هتل جهان رونمایی می گردد. مثل بیشتر چیزهای دیگر این شهر که کمی عجیب و منحصربفرد هستند این هتل هم بیشتر از آن چیزی که تصورش را می کنید فوق العاده و حیرت آور است. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا به قسمت های مختلف لوکس ترین هتل جهان نگاهی بیندازیم.

لوکس ترین هتل جهان در چین افتتاح می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

اسم این هتل The 13 است و برای ساختش 1.6 میلیارد دلار هزینه شده و قرار است که در اواخر سال 2017 در ماکائو شهر جنوبی چین افتتاح گردد. ماکائو شبه جزیره ای در دریای جنوبی چین است که تا همین چند سال قبل مستعمره پرتغال بود ولی امروز دوباره یکی از شهرهای چین شده است. البته این هتل از این جهت قابل توجه است که عنوان لوکس ترین هتل جهان را یدک می گردد برای همین هم شاید خیلی از ثروتمندان جهان چشم انتظار افتتاح این هتل هستند تا به آنجا بروند و تفاوت این هتل نسبت به هتل های دیگر را از نزدیک ببینند. احتمالا اگر بدانید برای ساختن هر کدام از 200 ویلای هتل بیش از 7 میلیون دلار هزینه شده بیشتر به لوکس بودن آن پی می برید. هتل The 13 خیال دارد تا همه استانداردهایی که تا به حال برای یک هتل لوکس وجود داشته را دوباره و به سبک خودش تعریف کند. این هتل 22 طبقه با معماری باروک، شبیه قصرهای قرن هفدهمی فرانسه است و 200 ویلای آن به صورت کاملا سطح بالا ساخته شده اند به طوری که برای هر اتاق به طور متوسط 7 میلیون دلار هزینه شده است. برای رسیدن به داخل این ویلاها باید از یک آسانسور شخصی بهره ببرید که درب آن ها مستقیم در داخل خود ویلا باز می گردد. با رفتن به داخل و با دیدن دکوراسیون ویلا به یاد دوره باروک فرانسه می افتید و انگار به جای چین به زمان های قدیم فرانسه سفر نموده اید! وقتی در حال استراحت در ویلا هستید هر خوراکی ای که بخواهید به طور 24 ساعته برایتان آورده می گردد.

ویلا ها آنقدر بزرگ و جادارهستند که حتی کوچکترین ویلای آن که ویلایی به اسم du Comte است هم 185 مترمربع مساحت دارد. 31 ویلا هم در ردیف ویلاهای خیلی بزرگ قرار دارند اما بزرگ ترین آن ها ویلایی به اسم de Stephen است بیش از 1000 مترمربع مساحت دارد. ویلای استاندارد du Comte آسانسور مخصوص، پیشخدمت، حمام رومی مرمر با ظرفیت 8 نفر دارد و همه اتاق های آن به شیوه باروک، پنجره هایی با شیشه های رنگی، ستون های نئوکلاسیک و لوسترهای کریستالی دکوراسیون شده اند. اما نکته جالب درباره حمام ان ویلاها این است که وقتی حمام خالی است و کسی در آن نیست با یک کف مرمری متحرک پوشانده می گردد. در داخل اتاق ها تختی پادشاهی قرا دارد که با روتختی های مخملی پوشیده و کناره های آن به شیوه باروک حکاکی و با طلا تزئین شده اند.

این فقط خود هتل نیست که می خواهد تعریف دوباره ای از لوکس بودن را ارائه دهد بلکه شیوه رفت و آمد مهمانان به هتل هم به گونه ای است که همه ترانسفرهای هتل های دیگر را تحت شعاع می دهد! اتوبوس های شاتل هتل های دیگر را فراموش کنید چون در اینجا برای رفت و آمد به هتل سوار یک ماشین آخر سیستم رولز-رویس فانتوم قرمز رنگ می شوید. این ماشین گران ترین مدلی است که کمپنی رولز-رویس تا به حال فراوری نموده است. حتی اگر بخواهید برای غذاخوردن به دیگر رستوران ها و یا برای دیدن جاذبه ها به سمت دیگر شهر بروید هم می توانید از همین ماشین ها برای رفت و آمد بهره ببرید. در این هتل اولین شعبه از رستوران معروف LAmbroisie در خارج از پاریس افتتاح شده، این رستوران تنها رستوران پاریسی است که از سال 1988 تا به حال سه ستاره میشلن دارد. در این هتل حتی می توانید تجربه منحصربفریدی هم از خرید داشته باشید و وارد مرکز خریدی می شوید که لباس های مجلسی و جواهراتی گران قیمت را از معروف ترین برندهای لوکس جهان به فروش می رساند.

اگر بخواهید یک شب را در بزرگ ترین ویلای این هتل بگذرانید باید 100 هزار دلار هزینه کنید! این هتل کوشش زیادی نموده تا هم از نظر طراحی و هم از نظر خدمات، بهترین باشد. تمامی پیشخدمتان هتل زیر نظر مشاوران ماهر در پاریس دوره دیده اند و پیروز به دریافت گواهی نامه شده اند. این هتل توسط کمپانی The 13 Holdings Ltd ساخته شده که رئیس آن یک میلیاردر چینی به اسم استفان هانگ است که به زندگی مجلل و لوکس و داشتن ماشین های گران قیمت معروف است. این هتل که در نزدیکی منطقه مسکونی تجاری کوتای واقع شده است دیگر چیزی به کامل شدنش باقی نمانده است. نمای بیرونی هتل خیلی جذاب است و مطمئنا با دیدن آن دلتان می خواهد به داخل این ساختنان بروید و بیبنید در آن جه خبر است! اگر بخواهیم توصیفی از نمای ظاهری ساختمان داشته باشید شبیه یک شنل قرمز سلطنتی است که به دور یک کریستال زیبا پیچیده شده و در بالای آن هم یک الماس 20 متری قرار گرفته است. این هتل خیره کننده توسط معمار برحسته پیتر مارینو طراحی شده، معماری که قبلا فروشگاه هایی مثل چنل و دیور را طراحی نموده بود. هنوز هیچ کس به طور رسمی نگفته که این هتل کی افتتاح می گردد اما طبق گزارشات، احتمالا اواخر سال 2017 زمان رونمایی از این هتل لوکس و مجلل است.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 269

به "لوکس ترین هتل جهان در چین افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل جهان در چین افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید