مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک، سرزمینی از تفریحات هیجان انگیز

به گزارش مجله عکسفا، مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک | siam paragon mall بانکوک

اغلب کسانی که به سفر می روند به غیر از گردشگری و آشنایی با جاذبه های گردشگری که در آن شهر مقصد وجود دارد، می خواهند اجناس مورد نیازشان که بیشتر در قالب لباس و لوازم شخصی می باشد را تهیه نمایند. شهر بانکوک هم یکی از مقاصد جذاب برای سفر به خصوص برای ایرانی ها محسوب می گردد، با توجه به این که در این شهر تایلند مراکز و بازارهای متنوعی وجود دارد که یکی از معروف ترین آن ها بازار شناور بانکوک است؛ ما می خواهیم در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران می خواهیم درباره مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک صحبت کنیم که یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید این شهر به شمار می رود. در ادامه با ما در سفر به شهر بانکوک همراه باشید و اگر از مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک خرید نموده اید تجربه خریدتان را با ما در میان بگذارید.

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک، سرزمینی از تفریحات هیجان انگیز

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک یکی از بهترین مراکز خرید این شهر محسوب می گردد و در واقع می توان گفت سومین مرکز خرید بزرگ پایتخت کشور تایلند محسوب می گردد. در این مجموعه وسیع شما می توانید محصولات متنوعی را با بهترین برندهای دنیا تهیه نمایید. در مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک علاوه بر خرید می توانید به تفریح هم بپردازید چرا که بزرگترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا در آن واقع شده است.

سالانه مسافرانی که به این شهر سفر می نمایند در کنار طبیعت بکر و جاذبه های توریستی جذابی که دارد به سمت این مرکز خرید هم می روند و با توجه به شرایط آن که هم فال است و هم تماشا می توانند اگر خواستند خرید نمایند و اگر هم قصد خرید نداشتند به سمت جاذبه های توریستی که در آن واقع شده است بروند و لحظات خوشی را در کنار عزیزان خودشان تجربه نمایند.

اگر بخواهیم در یک کلام برآورد هزینه در مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک انجام دهیم، باید اینطور بیان کنیم که در این کالاهایی که در این مرکز خرید وجود دارد، مشابه آن ها در تهران هزینه ای دوبرابر دارد و اگر خواستید برای خرید به این مرکز بروید حتما یک خورجین پول باید همراهتان ببرید.منبع: الی گشت

انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 371

به "مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک، سرزمینی از تفریحات هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک، سرزمینی از تفریحات هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید