مسائل 336 واحد تولیدی استان قزوین در ستاد تسهیل رفع شد

به گزارش مجله عکسفا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: مسائل مربوط به 336 واحد صنعتی کشاورزی و گردشگری با صدور 511 مصوبه از سوی این کارگروه آنالیز و برطرف شده است.

مسائل 336 واحد تولیدی استان قزوین در ستاد تسهیل رفع شد

به گزارش خبرنگاران از قزوین، بیستمین جلسه کارگروه تسهیل وبرطرف موانع فراوری صبح امروز به ریاست استاندار قزوین و با حضور معاون امور مالی استاندار قزوین، مدیرکل سازمان برنامه وبودجه استان قزوین، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

علی پرزحمت دبیر کارگروه تسهیل و برطرف موانع استان با ارائه گزارشی در مورد مصوبات این کارگروه گفت: از ابتدای سالجاری تا به امروز 20 جلسه اصلی و 155 جلسه فرعی برگزار گردیده است.

وی اضافه کرد: مسائل مربوط به 336 واحد صنعتی کشاورزی و گردشگری با صدور 511 مصوبه از سوی این کارگروه آنالیز و برطرف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: حدود 63 درصد مصوبات این کارگروه مربوط به بانک های عامل استان است که باید همکاری لازم را داشته باشند.

پرزحمت اضافه کرد: از تعداد 511 مصوبات این کارگروه تعداد 306 مصوبه مربوط به بانک ها، 67 تامین اجتماعی، 75 امور مالیاتی و 63 مصوبه نیز مربوط به سایر دستگاه های اجرایی است.

وی ادامه داد: از کل جلسات برگزار گردیده کارگروه تسهیل استان 63 درصد مربوط به بانک ها 14، 7 درصد امور مالیاتی، 8، 4 تامین اجتماعی و21، 3 درصد نیز مربوط به سایر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از آنالیز مسائل 6 واحدفراوریی دراین نشست اطلاع داد و اضافه کرد: درخواست وثیقه کمکی، استمهال و تقسیط بدهی، تنفس در پرداخت، انتقال تعهدات و درخواست ارزیابی مجدد ملک و ماشین آلات از مسائل درخواستی این واحدها است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 760

به "مسائل 336 واحد تولیدی استان قزوین در ستاد تسهیل رفع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل 336 واحد تولیدی استان قزوین در ستاد تسهیل رفع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید