معرفی هتل رامادا دی ام ای بانکوک ، 4 ستاره

به گزارش مجله عکسفا، هتل رامادا دی ام ای بانکوک | Ramada DMA بانکوک

هتل رامادا دی ام ای بانکوک در منطقه تجاری شهر قرار گرفته که موجب شده دسترسی آسانی به دیگر نقاط شهر داشته باشد. بعضی از بهترین مراکز خرید و تفریحاتی بانکوک نیز در نزدیکی هتل قرار دارند. مهمانان هتل از خدمات بی نظیر تایلندی که در سطح بالایی از استانداردهای بین المللی قرار می گیرند، پذیرایی می شوند. در ادامه خبرنگاران برایتان ویژگی های خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل رامادا دی ام ای بانکوک Ramada DMA بانکوک l را به همراه فاصله آن تا جاذبه های مختلف آورده است؛ همراه ما باشید.

معرفی هتل رامادا دی ام ای بانکوک ، 4 ستاره

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

خدمات رفاهی هتل رامادا دی ام ای بانکوک

در صورت درخواست شما و با پرداخت هزینه اضافی هتل ترانسفر را برای شما از فرودگاه آماده می نماید و رفتن از فرودگاه تا هتل حدود 40 دقیقه طول خواهد کشید. از جمله خدمات رفاهی هتل رامادا دی ام ای می توان به اینترنت رایگان آن اشاره نمود که در تمامی نقاط هتل در دسترس می باشد. در هتل پذیرش به صورت شبانه روزی آماده جوابگویی به شما هستند. دقت داشته باشید که زمان پذیرش از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد و ساعت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از 12 ظهر انجام گیرد. البته اگر زودتر از این ساعت برسید می توانید وسایل خود را در انبار چمدان قرار دهید و از زمانی که در اخیار دارید بهره ببرید.

می توانید در طول اقامت خود در هتل خودرو کرایه کنید و بدون احتیاج به رزرو قبلی از پارکینگ آن بهره ببرید. برای کسانی که به سفر کاری می روند اتاق جلسات تعبیه شده و در صورت پرداخت هزینه اضافه می توانند از امکاناتی مانند دستگاه فکس، فتوکپی و … استفاده نمایند. تمامی اتاق ها مجز به دستگاه تهویه مطبوع هوا می باشند و سیگار کشیدن در هتل ممنوع است. اجازه ورود حیوانات خانگی به هتل وجود ندارد. اگر تمایل داشته باشید می توانید از خدمات واکس رایگان آن بهره ببرید.

بعضی از دیگر امکانات هتل:

  • آسانسور
  • خشکشویی
  • اتوشویی
  • روزنامه
  • خدمات نگهداری از کودک

کارمندان هتل به دو زبان تایلندی و انگلیسی جوابگوی شما خواهند بود.

امکانات تفریحی هتل رامادا دی ام ای بانکوک

در این هتل چندین استخر وجود دارد که یکی از آن ها در طبقات بالا ساخته شده و هنگام شنا کردن در آن می توان چشم اندلزی زیبا را در مقابل خود داشت. از دیگر خدمات تفریحی هتل راداما دی ام ای می توان به سونا و باشگاه بدنسازی آن اشاره نمود. سرگرمی های مناسب برای بچه ها نیز در هتل برگزار می گردد.

رستوران های هتل

  • رستوران گالریا (Galleria Restaurant): رستورانی که به زیبایی دکور شده و در طبقه همکف واقع شده است. این رستوران به طور سلف سرویس یا انتخابی از منو غذاهای متنوع بین المللی و محلی را سرو می نماید و گنجایش ارائه خدمات به 160 نفر را به صورت همزمان دارد.
  • استراحتگاه دودفند (Dudeffends Lounge): سالن استراحتی راحت که در لابی هتل ساخته شده و به سرو غذاهای سبک مانند اسنک و انواع نوشیدنی می پردازد. در این مکان تلوزیونی بزرگ نصب شده که رویدادهای مهم ورزشی و اخبار را پخش می نماید. شب های آدینه و شنبه اجرای پیانو زنده انجام می گردد. ساعت کاری آن از ساعت 11 صبح تا 11 شب می باشد.
  • کافی شاپ کنار استخر: کافی شاپی در فضای باز که از آن می توان چشم اندازی از شهر بانکوک را پیش روی خود داشت. کافی شاپ انواع غذاهای سبک و نوشیدنی را سرو می نماید. ساعت کاری آن از ساعت 10 صبح تا 9 شب می باشد.

امکانات اتاق های هتل

هتل دارای 286 اتاق و سوییت می باشد که به دو دسته استاندارد و ویژه تقسیم می شوند. اتاق های آن دارای تلویزیون می باشند که کانال هایی با چندین زبان زنده جهان را دریافت می نمایند. تمامی اتاق های هتل دارای مینی بار و قهوه ساز می باشند. بطری های آب معدنی نیز در هتل قرار داده می گردد. اتاق های هتل بسته به نوع اتاقی که انتخاب می کنید چشم اندازهای متفاوتی خواهند داشت. هر روز روزنامه رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و اگر بخواهید نظافت اتاق برایتان انجام خواهد شد. در سرویس بهداشتی و حمام لوازم آرایشی-بهداشتی گوناگونی مانند شامپو، صابون و سشوار فراهم شده است و داخل آن ها دوش و وان مجزا وجود دارد.

دیگر امکانات اتاق ها:

  • میز
  • دستمال کاغذی
  • گاو صندوق
  • اتو
  • میز اتو (باید درخواست کنید)

انواع اتاق های هتل

اتاق های سوپریر (Superior Room): ابعاد این اتاق ها 32 متر مربع است و در آن ها یک تخت بزرگ دو نفره و یک تخت یک نفره قرار داد. موقع تحویل اتاق می توانید اتاق های سیگار آزاد یا سیگار ممنوع را درخواست کنید. منظره اتاق ها دیوار ساختمان مجاور است.

اتاق های دولوکس (Deluxe Room): ابعاد این اتاق ها 32 متر مربع است و در آن ها یک تخت بزرگ دو نفره و یک تخت یک نفره قرار داد. موقع تحویل اتاق می توانید اتاق های سیگار آزاد یا سیگار ممنوع را درخواست کنید. منظره اتاق ها چشم اندازی فوق العاده به شهر بانکوک است.

اتاق های ماه عسل (Honeymoon Room): ابعاد اتاق های ناه عسل 38 متر مربع است و داخل آن یک تخت دو نفره بزرگ واقع شده است و جشم اندازی فوق العاده از آسمان شهر بانکوک نیز در مقابل واقع شده است. شرایط سیگار در آن نیز مانند سایر اتاق ها است.

فاصله هتل تا جاذبه های بانکوک

کاخ بزرگ بانکوک (Grand Palace): که با تاکسی حدود 8 کیلومتر از هتل فاصله دارد و نیم ساعت راه در پیش خواهید داشت. اگر بخواهید از اتوبوس و مترو بهره ببرید نیز در حدود یک ساعت زمان احتیاج خواهید داشت.

مرکز خرید Central World: فاصله مرکز خرید از هتل 2 کیلومتر است که اگر حوصله داشته باشید با یک پیاده روی 15 دقیقه ای می توانید به آن برسید. با اتوبوس و تاکسی نیز تقریبا همین زمان را باید برای رفتن به این مرکز خریداختصاص دهید.

بازار Asiatique: فاصله آن از هتل11 کیلومتر است و سریع ترین راه رسیدن به آن تاکسی است که حدود 20 دقیقه زمان می برد، گزینه دیگر استفاده از وسایل نقلیه عمومی است که 57 دقیقه وقت میگیرد.

موزه و کارخانه عروسک سازی بانکوک: تنها 500 متر با هتل فاصله دارد و به آسانی می توان به آن دسترسی داشت.

فرودگاه سووارنابومی بانکوک: فاصله فرودگاه تا هتل 27 کیلومتر است و برای رسیدن به آن با تاکسی حدود 45 دقیقه و با وسایل نقلیه عمومی 1 ساعت زمان احتیاج خواهید داش.

موقعیت هتل رامادا دی ام ای بانکوک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

1091/388 New Petchburi Road, Soi 33, Makkasan, بانکوک 10400 Thailand

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 361

به "معرفی هتل رامادا دی ام ای بانکوک ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رامادا دی ام ای بانکوک ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید