بهترین هتل های 5 ستاره جاکارتا؛ مقصد محبوب گردشگری در اندونزی

به گزارش مجله عکسفا، اگر قصد سفر به جاکارتا را دارید و قصد دارید از میان هتل های 5 ستاره این شهر هتلی را برگزینید، در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین هتل های لوکس و 5 ستاره این شهر را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های 5 ستاره جاکارتا؛ مقصد محبوب گردشگری در اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

جاکارتا پایتخت زیبای کشور اندونزی و بزرگ ترین شهر آن است. این شهر یکی از پرجمعیت ترین شهرهای اسلامی محسوب می گردد که گذشته استعمار در این شهر مشهود است و بناها و بافت شهری مطابق شهرهای هلند دارد و بیشتر جاذبه های تاریخی آن در بخش مرکزی و بافت قدیمی قرار گرفته است. امروزه گردشگران بسیاری به خصوص هموطنان مان، با تورهای اندونزی به این شهر سفر می نمایند، بنابراین محل اقامت در آن از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

در این مقاله لیستی از بهترین هتل های 5 ستاره جاکارتا را برای شما آماده کردیم تا با خیال راحت تری محل اقامت خود را انتخاب کنید.

  • هتل ماندارین ارینتال (Mandarin Oriental Jakarta)
  • هتل شانگری لا جاکارتا (Shangri-La Hotel Jakarta)
  • هتل ریتز کارلتون مگا کونینگان (The Ritz-Carlton Jakarta, Mega Kuningan)
  • هتل اوآک وود پریمیر کوزمو جاکارتا (Oakwood Premier Cozmo Jakarta)
  • هتل کراتون پلازا (Keraton at The Plaza)
  • هتل هرمیتاژ پورتفولیو جاکارتا (The Hermitage, A Tribute Portfolio Hotel, Jakarta)
  • هتل فریمونت جاکارتا (Fairmont Jakarta)
  • هتل پولمن جاکارتا اندونزی (Pullman Jakarta Indonesia)
  • هتل گرند هایت جاکارتا (Grand Hyatt Jakarta)

هتل ماندارین ارینتال (Mandarin Oriental Jakarta)

هتل ماندارین ارینتال یکی از هتل های لوکس و بی نظیر در شهر جاکارتا است که اقامت فوق العاده ای را برای مهمانان خود فراهم می نماید. در همان نگاه اول و با ورود به لابی هتل و دیدن سنگ فرش درخشان آن و سقفی با طراحی هندسی، شما مجذوب این هتل خواهید شد. کارمندان حرفه ای این هتل از همان ابتدای ورود، همراه شما خواهند بود و تمام کوشش خود را برای یک اقامت بی نقص و خاص برای شما خواهند کرد.

مطمئنا انتخاب هتلی که اتاق های لوکس و دلباز دارد و با دکوراسیونی مدرن مبله شده است، جذاب و دلپذیر خواهد بود. اتاق های این هتل شما را شگفت زده خواهد نمود و شما با اشتیاق بسیار پس از گشت و گذار در شهر به اتاق شیک و راحت تان باز خواهید گشت. پایه استفاده شده در رنگ بندی اتاق ها بیشتر سفید و طوسی است که با رنگ های قرمز و آبی که بسیار کم استفاده شده، تنوعی در آن ها بخشیده است. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمامی مرمرین و مجلل با لوازم بهداشتی است که هر روزه شارژ می گردد.

هتل دارای 6 گزینه ناهارخوری با دیزاین ها و دکوراسیون های مختلف است که در هر کدام می توانید منویی فوق العاده از غذاهای چینی و بین المللی را پیدا کنید. تنوع خوراکی های این هتل بسیار است و در این هتل یک بخش مخصوص کیک و شیرینی وجود دارد که قطعا باید از آن ها تست کنید؛ دسرهای متنوعی که طرح و رنگ آن ها شما را مجذوب و وسوسه به خوردن این خوشمزه های پرکالری می نماید.

این هتل به تفریح مهمانان خود توجه بسیاری دارد و در کنار امکانات بی نظیری که ذکر شد با بخش های مختلف دیگری که دارد ساعات خوشی را برای مهمانان خود رقم می زند. اگر دوست دارید کمی استراحت کنید، به مرکز ماساژ هتل مراجعه کنید و از خدماتی که در این بخش ارائه می گردد، بهره ببرید. استخر روباز این هتل می تواند تفریحی مهیج برای شما باشد که حتی با بچه ها خود به تفریح بپردازید.

از این هتل تا شهر مینیاتوری تامان 14.2 کیلومتر و تا مرکز خرید بزرگ اندونزی 0.4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jalan M.H. Thamrin, PO BOX 3392,, Central Jakarta, 10310 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 272 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی سیم، استخر روباز، ماساژ حرفه ای، مرکز اسپا و سلامت، سونا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی بچه ها، دستگاه خودپرداز، خدمات دربانی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی و اتوشویی، شاتل فرودگاهی، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (اندونزیایی، انگلیسی)

هتل شانگری لا جاکارتا (Shangri-La Hotel Jakarta)

هتل شانگری لا جاکارتا هتلی 5 ستاره و زیبا است که با خدمات فوق العاده ای که ارائه نموده، توانسته است در بسیاری از بخش ها رضایت مهمانان خود را بدست آورد. این هتل دارای یک باغ زیبا و محوطه سرسبز است که پیشنهاد می کنیم در اوقات فراغت خود یا در شبانگاه با همراهان خود از این فضا بهره ببرید.

اتاق ها بسیار لوکس و شیک هستند و رنگ نقره ای کاغذ دیواری ها با مبلمان و پرده های اتاق ها که اغلب رنگ های براق و سفید هستند، هماهنگی بسیاری دارد. شما از اتاق خود منظره فوق العاده ای از شهر را با چشم انداز زیبا نظاره خواهید کرد؛ این منظره به خصوص برای اتاق هایی که در طبقات بالاتر قرار دارند، چشم گیرتر است. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم هستند و سیستم تهویه فوق العاده ای در اتاق ها تعبیه شده است. بی شک از حمام شیک و زیبای اتاق خود نیز لذت خواهید برد.

رستوران های مختلف این هتل با غذاهای لذیذ آسیایی و غربی از مهمانان خود پذیرایی می نماید. رستوران های شیک این مجموعه با طراحی و دکور زیبا در کنار غذاهای لذیذ سعی بر ایجاد لحظاتی ناب و تکرار نشدنی برای مهمانان خود دارند. اگر دوست دارید که با دوستان خود به گپ و مصاحبه بپردازید و در کنارش نوشیدنی دلخواه را میل کنید، می توانید به بار هتل بروید.

مرکز تناسب اندام هتل برای علاقه مندان به ورزش با تجهیزات کامل می تواند پیشنهاد عالی باشد. هتل دارای مرکز اسپا با خدمات حرفه ای است. یکی از بخش های مهیج و پرطرفدار در این هتل که به خصوص برای بچه ها بسیار هیجان انگیز است، پارک آبی آن است؛ اگر با خانواده و فرزندان خود قصد سفر به این شهر را دارید، به این گزینه توجه کنید تا بتوانید برای بچه ها خود نیز تفریح مهیجی را در مدت اقامت خود در هتل داشته باشید.

این هتل دارای اتاق جلسه و کنفرانس است و شما می توانید اگر به قصد سفرهای کاری به این شهر سفر می کنید، از امکانات اتاق های جلسه برای برگزاری سمینارها و جلسات خود بهره ببرید. از این هتل تا شهر مینیاتوری تامان 14 کیلومتر و تا مرکز خرید بزرگ اندونزی 0.8 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Kota BNI, Jalan Jendral Sudirman Kav.1, Central Jakarta, 10220 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 618 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، اینترنت بی سیم، استخر روباز، پارک آبی، شبکه تلویزیونی بچه ها، ماساژ حرفه ای، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی بچه ها، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خود پرداز، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی و اتوشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (اندونزیایی، انگلیسی)

هتل ریتز کارلتون مگا کونینگان (The Ritz-Carlton Jakarta, Mega Kuningan)

هتل ریتز کارلتون مگا کونینگان یک اقامت لوکس و بی نظیر را به مهمانان خود ارائه می دهد. خوش آمدگویی با دربان هتل آغاز می گردد و با هدایت ها و پذیرش سریع، شما را به اتاق خودتان هدایت می نمایند. این هتل جزو هتل هایی است که بسیاری از گردشگران آن را برای اقامت برمی گزینند و همواره توانسته است از امتیاز بالایی برخوردار باشد.

اتاق های متنوعی در این هتل به مهمانان ارائه می گردد که هر کدام دکور مختص به خود را دارند و اغلب دکوری مدرن دارند که کمی سبک کلاسیک در آن ها نیز به چشم می خورد. بیشتر اتاق ها با رنگ های گرم دکور شده اند که آرامش بیشتری را به اتاق ها بخشیده است. شما در هر بخش از اتاق خود دسترسی به اینترنت قوی دارید و نگران این نباشید که ممکن است در برخی از بخش ها اینترنت ضعیف باشد. همه اتاق ها به تهویه مطبوع مجهز هستند و مینی بار نیز هر روزه شارژ می گردد. حمام شیک و مرمرین برخی از اتاق ها نیز دارای وان است.

یکی از مهم ترین بخش های هر هتلی رستوران ها و غذاهایی است که در آن سرو می گردد. شما در این هتل اصلا نگران وعده های غذایی نباشید و مطمئن باشید برای هر سلیقه ای گزینه ای مطلوب دارد. در رستوران ایتالیایی هتل می توانید پاستا و پیتزاهای خوش طعمی را میل کنید، غذاهای کبابی و گریل شده نیز در کنار غذاهای بین المللی برای شما در دیگر رستوران ها سرو می گردد. به شما پیشنهاد می کنیم کافه هتل را برای لحظاتی که دوست دارید آرامش بیشتری را تجربه کنید، انتخاب نمایید.

از تفریحات این هتل می توان به استخر آن اشاره نمود که قطعا علاقه مندان به شنا در هر روز از اقامت خود از شنا کردن در استخر هتل لذت خواهند برد. خدمات حرفه ای ماساژ را در مرکز اسپا و سلامت هتل حتما تست کنید که خستگی را از تن شما بیرون خواهد نمود. شب ها در لابی هتل موزیک زنده و روح نواز پخش می گردد که گوش سپردن به آن فرح بخش خواهد بود.

اگر به قصد سفرهای کاری به این شهر سفر می کنید، می توانید از اتاق های کنفرانس و سمینار این هتل با رزرو از قبل بهره ببرید. از این هتل تا شهر مینیاتوری تامان 11.1 کیلومتر و تا سنترال مال 7 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: DR. Ide Anak Agung Gde Agung Kav. E.1.1 No.1, Kawasan Mega Kuningan, Jakarta, 12950 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 333 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی سیم، استخر روباز، استخر بچه ها، سونا، جکوزی، ماساژ حرفه ای، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، اروبیک، کلاب بچه ها، میز تنیس، بیلیارد، زمین بازی بچه ها، اتاق بازی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی بچه ها، بوفه بچه ها، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خود پرداز، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، شبکه تلویزیونی بچه ها، کتاب و دی وی دی بچه ها، خدمات خشکشویی و اتوشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (اندونزیایی، انگلیسی، چینی، کره ای، ژاپنی)

هتل اوآک وود پریمیر کوزمو جاکارتا (Oakwood Premier Cozmo Jakarta)

هتل اوآک وود پریمیر کوزمو جاکارتا هتلی 5 ستاره واقع در منطقه تجاری Mega Kuningan جاکارتا است که هم برای سفرهای تجاری مناسب است، هم سفرهای تفریحی شما. این هتل حس خاصی از لوکس بودن را به مهمانان خود می بخشد و شما نه تنها در مدت اقامت خود از کیفیت بالایی از خدمات برخوردار خواهید شد، بلکه سفر شما در بهترین شکل ممکن و در نوعی از لوکس بودن سپری می گردد.

اتاق ها و سوئیت های متعددی در این هتل به مهمانان پیشنهاد می گردد. سوئیت ها بسیار کامل و مجهز هستند و آشپزخانه ای با وسایل کامل دارند. اتاق ها نیز دارای دکوری زیبا با رنگ های گرم دارند و منظره دیدنی از شهر را با پنجره های بزرگی که در اتاق ها وجود دارد به مهمانان خود هدیه می دهند. اتاق ها تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامی شیک با بهترین لوازم بهداشتی دارند.

شما روز خود را با صبحانه ای متنوع در این هتل آغاز خواهید کرد. اگر تمایل دارید که در اتاق خود صبحانه را میل کنید، این امکان برای شما فراهم است. در رستوران هتل انواع غذاهای آسیایی و بین المللی را با منویی که سرآشپز حرفه ای رستوران آماده نموده است، میل خواهید کرد. اگر دوست دارید غذای خود را در فضای باز میل کنید به تراس هتل بروید؛ این بخش به خصوص در شب بسیار پیشنهاد می گردد و شما شامی رمانتیک را تجربه خواهید کرد.

شنا در استخر هتل طراوات و شادابی را به شما باز خواهد گرداند؛ اگر حتی به شنا علاقه ای ندارید، می توانید از جایگاه های مخصوصی که در کنار استخر قرار داده شده است، بهره ببرید.

از این هتل تا شهر مینیاتوری تامان 11.3 کیلومتر و تا سنترال پارک 6.7 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Dr. Ide Anak Agung Gde Agung Blok E4.2 No. 1, Mega Kuningan, 12950 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 197 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، امکانات باربیکیو، اینترنت بی سیم، استخر روباز، استخر بچه ها، سونا، جکوزی، ماساژ حرفه ای، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خود پرداز، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (اندونزیایی، انگلیسی)

هتل کراتون پلازا (Keraton at The Plaza)

هتل کراتون پلازا هتلی لوکس و مجلل در جاکارتا است که با امکاناتی که ارائه می دهد، مهمانان خود را غافلگیر می نماید. اگر می خواهید تعطیلات خود را در محیطی باشکوه و بی همتا سپری کنید این هتل یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید معروف دارد و شما با طی کردن فاصله ای اندک می توانید به مراکز خرید یا رستوران های متعدد دسترسی داشته باشید.

اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که منظره پانارومایی از شهر را دارا هستند. همه اتاق ها دکوری خاص و زیبا دارند و اغلب از رنگ های روشن استفاده نموده اند که رنگ سفید و استخوانی بیشتر از هر رنگ دیگری به چشم می خورد. اتاق ها بسیار دلباز هستند و به دلیل پنجره های بزرگ بسیار نورگیر هستند. اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، میر کار، حمامی زیبا و مینی بار بخشی از امکانات اتاق ها است.

رستوران هتل غذاهای محلی را با عطر و طعم خاصی برای مهمانان سرو می نماید. بار هتل در محیطی آرام و زیبا با موسیقی ملایم پیشنهادی مناسب برای گپی با دوستان یا لذت بردن از آرامشی همراه با نوشیدنی تازه خواهد بود.

اگر هنوز در انتخاب این هتل شک دارید باید سری به استخر و مرکز اسپای آن بزنید. بعد از گشت و گذار در شهر استفاده از خدمات ماساژ و اسپا می تواند شما را با نشاط و سرحال کند. مرکز تناسب اندام هتل با مربی شخصی برای مسافرینی که قصد دارند در مدت سفر خود نیز به ورزش روزانه خود بپردازند، پیشنهاد می گردد.

از این هتل تا شهر مینیاتوری تامان 14.7 کیلومتر و تا سنترال پارک 6.8 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Dr. Ide Anak Agung Gde Agung Blok E4.2 No. 1, Mega Kuningan, 12950 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 138 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، اینترنت بی سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ حرفه ای، مرکز تناسب اندام، مربی شخصی، مرکز اسپا و سلامت، میز تنیس، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خود پرداز، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (اندونزیایی، انگلیسی)

هتل هرمیتاژ پورتفولیو جاکارتا (The Hermitage, A Tribute Portfolio Hotel, Jakarta)

هتل هرمیتاژ پورتفولیو جاکارتا یکی از هتل های متمایز با طراحی خاص و اروپایی در جاکارتا است که نمای سفید و زیبای بیرونی آن برای انتخاب این هتل کافی است. قطعا شما با دیدن داخل آن و طراحی زیبایش این هتل را در لیست انتخاب های اول خود قرار می دهید. محیط آرام و کلاسیکی که این هتل دارد در کنار خدمات بی نظیری که دارد، مهمانان را به انتخاب این هتل برای اقامت خود ترغیب می نمایند.

اتاق های هتل با ظرافت بسیاری دکور شده اند و از عناصر کلاسیک و مبلمان هایی با طرح های زیبا در دکوراسیون آن استفاده شده است. شما قطعا با اشتیاق بسیار به اتاق زیبایتان قدم خواهید گذاشت؛ اتاق هایی که تمام امکانات رفاهی را همچون اینترنت بی سیم، کمد لباس، تهویه مطبوع، مینی بار و حمامی زیبا با لوازم بهداشتی در آن به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

رستوران و کافه این هتل جای هیچ سخنی را برای شما باقی نخواهد گذاشت؛ دکوراسیونی بی نظیر و کلاسیک که سادگی آن بیشتر به چشم شما می آید و فرصت خوردن وعده های غذایی بین المللی و محلی را برای شما فراهم می آورد. یکی از بخش های غذاخوری این هتل دکوری سفید و خاص دارد که جایگاه های حصیری آن با پشتی های سبز مغز پسته ای کاور شده است؛ این بخش محیط آرام و زیبایی دارد. به شما پیشنهاد می کنیم که در مدت اقامت خود حتما در یکی از شب ها به تراس زیبای هتل بروید و شام خود را در آن میل کنید.

شما عاشق استخر این هتل می شوید؛ استخر روباز با نورهای ظریف و گل های زیبا و سبزی که از ساختمان اطراف استخر آویزان است. مرکز اسپا نیز که بهترین بخش برای ریلکس کردن و استراحت شما خواهد بود.

شما می توانید جلسات کاری خود را در اتاق جلسه و کنفرانس نیز برگزار کنید. از این هتل تا شهر مینیاتوری تامان 13.2 کیلومتر و تا سنترال پارک 5.7 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jalan Cilacap No.1 Jakarta, Central Jakarta, 10310 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 90 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، اینترنت بی سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ حرفه ای، مرکز تناسب اندام، مربی شخصی، مرکز اسپا و سلامت، میز تنیس، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خود پرداز، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (اندونزیایی، انگلیسی)

هتل فریمونت جاکارتا (Fairmont Jakarta)

همواره انتخاب هتلی که در یک موقعیت مناسب قرار داشته باشد یکی از معیارهای مهم در انتخاب محل اقامت است. با گزینش هتل فریمونت جاکارتا شما دسترسی خوبی به مراکز تجاری و دیدنی های مهم شهر خواهید داشت. نباید فراموش کنید که اول از همه این هتل خدمات فوق لوکسی ارائه می دهد که در کنار موقعیت خوبش آن را برجسته نموده است.

اتاق های مدرن و لوکس این هتل سفر آرامی را برای شما به ارمغان می آورد و شما در مدت اقامت خود با ذوق فراوان در هر کجای این شهر که قرار داشته باشید، به اتاق های شیک تان باز می گشت. اتاق ها دکوری زیبا با لوازم شیک با رنگ های خنثی دارند که تمام ترکیبات پرده ها، تخت ها و مبلمان ها از هارمونی مناسبی برخوردار هستند. همه اتاق ها تمام امکانات رفاهی همچون اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک را شامل می شوند؛ برخی از اتاق ها دارای میز کار نیز هستند.

خوراکی های خوش رنگ و خوش طعمی در این هتل در انتظار شما است. شما در رستوران این هتل با تنوع بسیاری از غذاهای محلی و بین المللی روبرو می شوید که طعم سفر را برای شما دلپذیرتر می نماید. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می گردد. اگرچه که رستوران و کافه های این هتل بهترین غذاها و دسرها را برای شما سرو می نمایند، اما اگر دوست دارید بیشتر در میان مردمان بومی قرار بگیرید می توانید به رستوران های اطراف هتل سر بزنید.

استخر روباز این هتل برای کسانیکه دوست دارند تنی به آب بزنند، فرصت فوق العاده ای است؛ شنا کردن در آن را نباید از دست داد. مرکز اسپا و ماساژ این هتل نیز کادری حرفه ای برای ارائه خدمات دارند و می توانید از امکانات آنان بهره مند شوید.

شما می توانید جلسات کاری خود را در اتاق جلسه و کنفرانس نیز برگزار کنید. از این هتل تا شهر مینیاتوری تامان 13.9 کیلومتر و تا سنترال پارک 5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: J Jalan Asia Afrika No. 8, Gelora Bung Karno, Central Jakarta, 10270 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 488 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، امکانات باربیکیو، اینترنت بی سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ حرفه ای، مرکز تناسب اندام، مربی شخصی، مرکز اسپا و سلامت، موزیک زنده، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خود پرداز، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (اندونزیایی، انگلیسی، چینی)

هتل پولمن جاکارتا اندونزی (Pullman Jakarta Indonesia)

هتل پولمن جاکارتا اندونزی می تواند به طرز شگفت انگیزی رضایت هر نوع سلیقه ای را بدست آورد. این هتل لوکس و مجلل در فاصله 1.5 کیلومتری از فرودگاه قرار گرفته است و دسترسی خوبی نیز به بخش های مختلف شهر دارد. مهمانان با شاتل فرودگاهی از فرودگاه به هتل رسانده می شوند و می توانند از امکانات حمل و نقلی که برای مهمانان در نظر گرفته شده است، به دیگر بخش ها دسترسی راحتی داشته باشند.

این هتل دارای دکوری مدرن است و اتاق ها نیز از این قضیه مستثنی نیستند. نورپردازی حرفه ای اتاق ها در کنار عناصر و تابلوهای مدرن جذابیت خاصی به اتاق ها بخشیده است. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا هستند. سوئیت هایی با آشپزخانه و تجهیزات کامل نیز در این هتل وجود دارد.

در رستوران های این هتل تنوع بسیاری از غذاهای بین المللی، ژاپنی، اندونزیایی و چینی سرو می گردد. به بار هتل بروید و از نوشیدنی های خاص و فوق العاده ای که مسئول بار تهیه می نماید حتما تست کنید. کافه هتل نیز محیط آرام و ساکتی دارد و برای کسانیکه اهل مطالعه هستند در کنار قهوه ای خوش طعم بسیار دلچسب و دلپذیر است.

از این هتل تا شهر مینیاتوری تامان 14.5 کیلومتر و تا سنترال پارک 4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: M.H. Thamrin No.59, Central Jakarta, 10350 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 427 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ حرفه ای، مرکز تناسب اندام، مربی شخصی، مرکز اسپا و سلامت، کلاس های یوگا، خدمات آرایشی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دستگاه خود پرداز، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (اندونزیایی، انگلیسی، چینی، ژاپنی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل گرند هایت جاکارتا (Grand Hyatt Jakarta)

هتل گرند هایت جاکارتا آخرین هتل 5 ستاره ای است که در این مقاله معرفی می کنیم. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است و بسیاری از جاذبه های تاریخی در نزدیکی آن قرار گرفته است. لابی پلکانی هتل بسیار درخشان و باشکوه است و با گیاهان و گل های زیبا دکور شده است.

مطمئنا از اقامت تان در یکی از اتاق های دونفره یا سوئیت هایی که به شیوه ای مدرن طراحی شده است، لذت خواهید برد. تمام تجهیزاتی که یک گردشگر مدرن احتیاج دارد، در طراحی این اتاق ها پوشش داده شده و می توانید از اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک اتاق ها کمال لذت را ببرید. اتاق ها بسیار نورگیر هستند و دیدن منظره شهر از اتاق ها نیز فرح بخش خواهد بود.

صبحانه متنوعی هر روزه برای مهمانان سرو می گردد. رستوران های فوق العاده ای در این هتل وجود دارد، از غذاهای دریایی گرفته تا استیک های خوش طعم و غذاهای محلی و بین المللی. قهو ه های تازه و خوش بویی در کافه هتل سرو می گردد که عطر آن شما را مدهوش می نماید. از فضای آرام کافه و بار هتل بی شک لذت خواهید برد.

باغ هتل برای قدم زدن فضای فوق العاده و آرام بخشی دارد. استخر نیلی هتل برای شنا بی نظیر است؛ فرصت شنا کردن در این استخر زیبا که نخل های بلند آن را احاطه نموده است را از دست ندهید. سالن بدنسازی حرفه ای در این هتل برای علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام مناسب است. اگر کمی خسته هستید به مرکز اسپا و ماساژ بروید و در آرامش آن ریلکس کنید.

از این هتل تا شهر مینیاتوری تامان 14.5 کیلومتر و تا سنترال پارک 4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: MH Thamrin kav. 28 - 30, Central Jakarta, 10350 Jakarta, Indonesia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 427 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اینترنت بی سیم، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ حرفه ای، مرکز تناسب اندام، مربی شخصی، مرکز اسپا و سلامت، زمین تنیس، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، نگهداری از کودک، دستگاه خود پرداز، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق مخصوص سیگار کشیدن، سیستم تهویه، کرایه خودرو، امکانات وی آی پی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (اندونزیایی، انگلیسی)

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل های 5 ستاره در جاکارتا بود؛ در این مقاله سعی شد لیستی ارائه گردد که در نوع خود و خدماتی که ارائه می دهند بهترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 369

به "بهترین هتل های 5 ستاره جاکارتا؛ مقصد محبوب گردشگری در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 5 ستاره جاکارتا؛ مقصد محبوب گردشگری در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید