مقابل کاله عملکرد بهتری داریم، سپاهانی ها برای حمایت تیم بیایند

به گزارش مجله عکسفا، رحمان محمدی راد در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی تیمش مقابل کاله مازندارن گفت: کاله یکی از تیم های خوب فصل جاری رقابت ها به شمار می رود. بازیکنان با تجربه و ملی پوشانی در اختیار دارد که با وجود فاصله از تیم ملی همچنان کیفیت بالایی دارند. کاله سال ها است که در لیگ برتر تیم داری کرده است و قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. تیم قابل احترامی است.

مقابل کاله عملکرد بهتری داریم، سپاهانی ها برای حمایت تیم بیایند

سرمربی تیم والیبال سپاهان در ادامه درباره بازی هفته اول و پیروزی مقابل فولاد سیرجان گفت: خداراشکر پیروز شدیم بازی هفته نخست را که هفته سختی برای تیم ها است با پیروزی آغاز کنیم. سیرجان تیم آماده ای است، بازیکنان خوبی در اختیار دارد و یکی از تیم هایی به شمار می رود که تمریناتش را زود آغاز کرد. کیفیت خوبی را نشان دادند و حتی در دو ست ابتدایی شانس پیروزی داشتند. در ست سرانجامی بازی نیز نتیجه 32 بر 30 نشان از کیفیت بالای بازی و تیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به بازی مقابل کاله تاکید کرد: توقع دارم در بازی مقابل کاله عملکرد بهتری داشته باشیم چرا که تیم ما زمان کافی برای تمرین داشته است و چند دیدار تدارکاتی خوب با همکاری باشگاه پیش از آغاز مسابقات برگزار کرده ایم. شناخت خوبی از بازیکنان داریم و می توانیم پیروز شویم.

تیم والیبال سپاهان روز یکشنبه از ساعت 17 میزبان تیم کاله مازندارن است و محمدی راد در سرانجام گفت: از تماشاگران تقاضا دارم به سالن بیایند و از تیم حمایت کنند. شاید هنوز با والیبال غریبه هستند. توقع باشگاه و تیم این است که مردم اصفهان برای حمایت تیم در سالن حضور داشته باشند. شاید هنوز اطلاعی در این زمینه ندارند. شهر اصفهان با داشتن دو تیم خوب فوتبالی در سطح اول کشور تماشاگران زیادی جذب کرده است. تماشاگران سپاهانی به سپاهان ارق زیادی دارند و فکر می کنم که برای تماشای والیبال نیز حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 473

به "مقابل کاله عملکرد بهتری داریم، سپاهانی ها برای حمایت تیم بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل کاله عملکرد بهتری داریم، سپاهانی ها برای حمایت تیم بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید