تراکتور صفر - پاختاکور ازبکستان صفر، نتیجه همان همیشگی شد!

به گزارش مجله عکسفا، ملاقات تیم های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب ملاقاتهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی سرانجام یافت.

تراکتور صفر - پاختاکور ازبکستان صفر، نتیجه همان همیشگی شد!

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه تراکت های تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو تیم تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان در پنجمین هفته از ملاقاتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه B رقابت ها از ساعت 19:30 امروز (دوشنبه) در استادیوم شارجه به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رسیدند.

تراکتور که در این ملاقات با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، میثم تیموری، ابوالفضل رزاق پور، اشکان دژاگه، میلاد فخرالدینی و سامان نریمان دنیا وارد میدان شد، در نیمه دوم از حضور پیمان کشاورزی، محمد یاوری، علی فتحی و محمد خرم به جای اشکان دژاگه، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری و پیمان بابایی بهره برد.

بازی نیمه اول متعادل بود و البته تعداد بالای خطا از سوی هر دو تیم فرایند 45 دقیقه نخست را کُند نموده بود. در نیمه دوم دو تیم سعی داشتند با بازی محتاطانه ضمن بسته نگه داشتن دروازه روی لحظه ها به گل برسند که در این امر پیروز نبودند.

حسین ابویحیی داور لبنانی این مسابقه نیز در این بازی یک بار از کارت زرد خود استفاده کرد که اشکان دژاگه مشمول جریمه داور شد.

بازی رفت دو تیم با تساوی پر گل 3 - 3 انتها یافته بود و تراکتور توانست همچنان رکورد خود را حفظ کند و بدون شکست باقی بماند. این چهارمین مساوی تراکتور بود. تنها برد شاگردان خطیبی برابر نیروی هوایی رقم خورده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1584

به "تراکتور صفر - پاختاکور ازبکستان صفر، نتیجه همان همیشگی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور صفر - پاختاکور ازبکستان صفر، نتیجه همان همیشگی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید