ممنوعیت روزه دریافت در چین

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: گروهی از مقام های محلی در استان سین کیانگ در غرب چین، مسلمانان این منطقه را از روزه دریافت منع نموده اند.

ممنوعیت روزه دریافت در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، العربیه نوشت: مقامات محلی چین ، با ممنوع کردن روزه در ماه رمضان ، مسلمانان ترکستان شرقی (واقع در غرب این کشور) از این فریضه دینی باز داشتند.

به کارمندان دولت، معلمان، اعضای حزب کمونیست و دانش آموزانی که عمدتا از اقلیت اویغور چین هستند، گفته شده که نمی توانند روزه بگیرند.یک سازمان اویغورها که در خارج از چین مستقر است گفته که مقام های محلی برای بازداشتن این افراد از روزه دریافت به آنها پیشنهاد غذای مجانی داده اند.

در بیانیه ای که نهادها و اداره های دولتی در سین کیانگ منتشر نموده اند هشدار داده شده که افراد نباید روزه بگیرند و در فعالیت های مذهبی ماه رمضان شرکت نمایند.

کمیته محلی حزب کمونیست در ژائوسو در استان سین کیانگ گفته است که اعضای حزب متعهد شده اند که با تمام قوا از روزه پرهیز نمایند.

مقام های محلی چین گفته اند که این ممنوعیت به سود دانش آموزان است و هشدار داده اند که مدارس و اداره های دولتی نباید برای تبلیغات مذهبی مورد استفاده قرار گیرند.

منبع:جام

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 356

به "ممنوعیت روزه دریافت در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت روزه دریافت در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید