مهاباد رتبه نخست ارسال مرسولات پستی در آذربایجان غربی

به گزارش مجله عکسفا، مدیرکل شرکت پست آذربایجان غربی گفت: مهاباد رتبه نخست ارسال مرسولات پستی استان در دوران همه گیری کرونا را به خود اختصاص داده است.

مهاباد رتبه نخست ارسال مرسولات پستی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مهاباد، فرخی مدیرکل شرکت پست آذربایجان غربی اظهار کرد: با عنایت به همەگیری ویروس کرونا، میانگین ارسال مرسولات پستی مهاباد بیش از 20 هزار فقره در ماه بوده که از این حیث رتبه نخست خرید و ارسال بستە های پستی را در سطح استان به خود اختصاص دادە است.

فرخی افزود: مقدار ارسال مرسولات پستی و خرید های اینترنتی، افزایش 44 درصدی به خود دیده که در همین رابطه قرار شد علاوه بر کامیون 6 تن اداره پست مهاباد، یک کامیون دیگر در چند نوبت بە صورت هفتگی از مرکز استان به شهرستان مهاباد اعزام گردد.

مدیرکل شرکت پست آذربایجان غربی در پاسخ به وجود 302 دفتر پیشخوان دولت و موضوع اشباع شدن این دفاتر در سطح آذربایجان غربی اذعان کرد: مجوز دفاتر پیشخوان به وسیله اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و بر عهده کارگروهی متشکل از نمایندگان استانداری، سازمان مدیریت و برنامەریزی بر حسب احتیاج جمعیتی و تعداد دفاتر موجود در شهرستان ها صادر خواهد شد.

اداره پست مهاباد با 14 دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، 26 دفتر آی سی تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

امروز در جلسەای با حضور مدیرکل شرکت پست آذربایجان غربی در سالن اجلاس فرمانداری مهاباد به مسائل دفاتر پیشخوان این شهرستان رسیدگی شد.

انتهای پیغام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1863

به "مهاباد رتبه نخست ارسال مرسولات پستی در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاباد رتبه نخست ارسال مرسولات پستی در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید