آیا چمن مصنوعی برای مناطق مسکونی مناسب می باشد؟

به گزارش مجله عکسفا، وجود چمن و فضای سبز در خانه ها مساوی است با دردسرهای و زحمات بسیار تا همواره سرحال و شاداب به نظر برسد. این موضوع به معنی صرف وقت بسیار و پرداخت هزینه های اضافه است که هر دو مخصوصا در این روزها بیش از هر چیزی اهمیت دارند.

آیا چمن مصنوعی برای مناطق مسکونی مناسب می باشد؟

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام چمن مصنوعی، مورد مهم دیگری که در این زمینه حائز اهمیت است این می باشد که اخیرا از خبرگزاری های رسمی می شنویم که به دلیل شیوع ویروس کرونا و این اپیدمی دنیای، میزان مصرف آب نسبت به سال های گذشته نه تنها در ایران بلکه در سراسر نقاط دنیا افزایش قابل توجه ای داشته است.

این افزایش میزان مصرف واقعا بحران کم آبی که سال های سال بشر با آن رو به رو بوده است را تشدید می نماید.

از این رو وجود چمن طبیعی در منازل که به این بحران کم آبی دامن می زند، بیش از گذشته مورد توجه قرار می گیرد.پیشنهاد شرکت نیوسادسازان، استفاده از چمن مصنوعی می باشد که شما را از شر بسیاری از مسائل و مسائل مرتبط با چمن طبیعی خلاص می نماید. این شرکت با داشتن تیم مجرب و متخصص می تواند بهترین چشم اندازهای سبز را درست در منزل تان به وجود آورد و لحظه به لحظه زندگی تان را سبز و نونوار کند.

مزیت های خرید چمن مصنوعی برای خانه های مسکونی چیست؟

مانند چمن طبیعی، واقعی به نظر می رسد

زمانی که بحث جلوه ظاهری به میان می آید، چمن های مصنوعی چیزی از چمن های طبیعی کم ندارند. در واقع این روزها با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، الیاف چمن مصنوعی بیش از گذشته طبیعی دیده و حتی احساس می گردند، به گونه ای که شاید حتی از فاصله بسیار نزدیک نتوانید آن را با چمن طبیعی تشخیص دهید.

چمن مصنوعی جنبه تزئینی و دکور دارد

چمن مصنوعی محصولی همه کاره و انعطاف پذیر است و می تواند در هر جایی به کار رود. برای مثال میان موزاییک ها و سنگ های پیاده رو، روی دیوار، تراس، پشت بام و غیره.

این خاصیت ویژه چمن مصنوعی موجب می گردد تا حتی بعیدترین و دوردست ترین بخش های منزل خود را به یک فضای شاد و سبز تبدیل کنید. بخش هایی که امکان رشد چمن طبیعی در آن جا وجود ندارد.

احتیاج به نگهداری کمتری دارد

شاید هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی بسیار زیاد به نظر برسد، اما چرخه هزینه های نگهداری از چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی در طول سال بسیار بسیار کم تر است. به عبارت دیگر لازم نیست تا هزینه های گزافی را بابت هرس کردن، اصلاح، آبیاری کود دادن و علف کش ها بپردازید.

همچنین لازم نیست تا ابزارهای باغبانی گران قیمتی را تهیه کنید و یا برای این کار، باغبانی را به کار بگیرید. از همه مهم تر، چمن مصنوعی احتیاج به آبیاری ندارد، چیزی که برای سبز بودن و سرحال ماندن چمن طبیعی باید همواره رعایت کنید.

توصیه مهم: چمن مصنوعی ممکن است گرد و غبار و آلودگی محیط یا موهای حیوانات را به خود جذب کند. از این رو هر از گاهی روی الیاف آن آب اسپری کنید تا به خوبی تمیز شوند.

از جایی که چمن مصنوعی در برابر لکه شدن مقاوم است، اگر بر حسب تصادفی بخش هایی از آن را کثیف کردید نیز به سادگی تمیز می گردد.

چمن مصنوعی قابل استفاده در بیرون و خارج از منزل می باشد

خاصیت انعطاف پذیری و چندکاره بودن چمن مصنوعی موجب شده تا هم برای محیط داخلی خانه و هم برای استفاده در حیاط و تراس و بالکن و یا پشت بام مناسب باشد.

اگر نگران بارش باران هستید باید بگوییم که چمن مصنوعی دارای یک لایه فوق العاده موثر زهکشی و تخلیه آب است و ذره ای حتی موجب آبگرفتگی نمی گردد، البته این امر به زیرسازی مناسب و هموار بودن زمین زیر چمن مصنوعی نیز بسیار بستگی دارد.

شرکت نیوسادسازان grassiran24.com سال ها است که در پروژه های مختلف ایجاد فضای سبز برای منازل مسکونی سربلند بیرون آمده است و توانسته است تا با ارائه چمن مصنوعی ساخته شده از مواد با کیفیت و قیمت به صرفه، نظر مشتریان را جلب نماید.

تیم فنی و تخصصی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ارائه مشاوره می باشد تا بتوانید با یک تصمیم درست لحظات زندگی خود را سبز کنید و از دنیایی که برای خود ساختید، لذت ببرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1287

به "آیا چمن مصنوعی برای مناطق مسکونی مناسب می باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا چمن مصنوعی برای مناطق مسکونی مناسب می باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید