نخستین مطالعه جهانی برای بررسی تأثیر فناوری بر بچه ها

به گزارش مجله عکسفا، نخستین مطالعه جهانی در مورد تأثیر فناوری دیجیتال بر روی بچه ها در دانشگاه صنعتی کوئینزلند استرالیا انجام خواهد شد.

نخستین مطالعه جهانی برای بررسی تأثیر فناوری بر بچه ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، نخستین مطالعه جهانی در مورد تأثیر فناوری دیجیتال بر روی بچه ها در دانشگاه صنعتی کوئینزلند استرالیا (QUT) انجام خواهد شد.

دولت فدرال استرالیا به همین منظور 34.9 میلیون دلار برای تأسیس یک مرکز تحقیقاتی کمک می کند.

دن تاهان، وزیر آموزش و پرورش استرالیا روز گذشته گفت: مرکز جدید تعالی شورای تحقیقات استرالیا (ARC) قطب همکاری بین المللی برای اطلاع رسانی تأثیر استفاده از فناوری های دیجیتال بر بچه ها در سراسر جهان خواهد بود.

تاهان تأکید کرد: فرزندان ما با دسترسی بی سابقه به فناوری در حال رشد هستند و باید تأثیر آن بر روی آنها را بهتر بفهمیم.

این مرکز جدید قرار است، اثرات فناوری دیجیتال بر روی بچه ها را با جزئیات بررسی کند؛ در حال حاضر تعداد زیادی اطلاعات متناقض در مورد استفاده بچه ها از فناوری وجود دارد و از طریق تحقیقات مبتنی بر شواهد، این مرکز می تواند توصیه های روشنی را برای مربیان و والدین ارائه دهد.

از طریق این مرکز، استرالیا قادر خواهد بود به مسائل و مسائل مربوط به بچه ها خردسال و فناوری دیجیتال از جمله میزان استفاده از زمان صفحه نمایش، رسانه های اجتماعی و بازی های دیجیتالی و ایمنی آنلاین بپردازد و درک بهتری از نحوه زندگی به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 352

به "نخستین مطالعه جهانی برای بررسی تأثیر فناوری بر بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مطالعه جهانی برای بررسی تأثیر فناوری بر بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید