نویسنده مترو روی بازی بعدی مجموعه کار می نماید

به گزارش مجله عکسفا، پیش از این فکر می کردیم Metro Exodus فعلا آخرین قسمت این مجموعه باشد و سازندگان به این زودی ها سراغ ساخت قسمت بعدی نروند. ولی ظاهرا استودیو بازی سازی 4A Games نمی خواهد به این راحتی ها بیخیال مترو گردد. به تازگی دیمیتری گلوخوفسکی، نویسنده رمان و سری بازی های مترو، در صفحه شخصی خود اعلام نموده که ادامه بازی ساخته خواهد شد و او در حال حاضر روی داستان آن کار می نماید.

نویسنده مترو روی بازی بعدی مجموعه کار می نماید

اولین قسمت سری بازی های مترو با نام Metro 2033 با اقتباس از کتابی به همین اسم ساخته شد. دومین کتاب مترو که مترو 2034 نام دارد به صورت مستقیم در بازی ها استفاده نشد. با این حال سومین کتاب با الهام از بازی Metro: Last Light نوشته شده است.

آخرین قسمت مجموعه با نام Metro Exodus توانست فروش خوبی داشته باشد و انتظارات تهیه نماینده خود را برآورد کند. شاید به همین دلیل سازندگان تصمیم گرفتند تا ساخت چهارمین بازی مجموعه را خیلی زود شروع نمایند. در حال حاضر منتظر عرضه محتوای اضافی بازی هستیم که قرار است کاراکترهای جدیدی را به روند بازی اضافه کند.

لازم به ذکر است که سازندگان Metro Exodus مدتی قبل از عرضه رسمی اعلام کردند که بازی روی استیم منتشر نمی گردد و به انحصار فروشگاه اپیک گیمز درآمده است. با وجود تمامی تهدیدات و انتقاداتی که بازی نماینده ها نسبت به این موضوع داشتند، بازی توانست تقریبا دو برابر قسمت قبلی بفروشد و از هر لحاظ عملکردی بهتری داشته باشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 223

به "نویسنده مترو روی بازی بعدی مجموعه کار می نماید" امتیاز دهید

2 کاربر به "نویسنده مترو روی بازی بعدی مجموعه کار می نماید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده مترو روی بازی بعدی مجموعه کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید