احتیاج است ایده و خلاقیت جدید را در گزینش به کار گیریم

به گزارش مجله عکسفا، رئیس هیات هسته گزینش بهزیستی کشور گفت: احتیاج است ایده و خلاقیت جدید را در گزینش بکار گیریم.

احتیاج است ایده و خلاقیت جدید را در گزینش به کار گیریم

به گزارش خبرنگاران، دکتر موسوی چلک در مراسم تودیع و معارفه مسئول گزینش بهزیستی لرستان، اظهار کرد: گزینش خوب مامنی است برای کسانی که قرار بوده پروسه گزینش را طی نمایند.

وی اضافه نمود: گزینش و حراست خوب کسانی هستند که با بدنه کارکنان و مدیران آشنا باشند.

رئیس هیات هسته گزینش بهزیستی کشور گفت: طی چند سال اخیر هیچ شکایتی از گزینش دریافت نکردیم.

موسوی چلک اضافه نمود: باید در خصوص انجام کارها در بهزیستی قبل از هر اقدامی به حوزه های تخصصی سازمان مشورت کنیم، به عنوان مثال اگر بناست مهد کودکی راه اندازی گردد باید نظر حوزه تخصصی را جویا شویم چرا که معتقدیم گزینش نه تنها مانع توسعه خدمات نمی گردد بلکه یاری می نماید یک اتفاقات خوب در این راستا رخ دهد.

وی با بیان اینکه در راستای وظایف قانونی کار می کنیم، اعلام کرد: ظرفیت سازی در بهزیستی استان سبب می گردد پرونده پشت نوبت نداشته باشیم.

رئیس هیات هسته گزینش بهزیستی کشور اظهار کرد: باید آسیب شناسی در سازمان صورت گیرد چنانچه جایی با ابهامات و مشکلاتی برخورد کردید اطلاع دهید و از تجربه افراد سازمان بهره ببرید.

موسوی چلک گفت: احتیاج است ایده و خلاقیت جدید را در گزینش به کار گیریم؛ گزینش را جزیره نبینید چرا که بخشی از حوزه اداری سازمان است.

عبدالله زاده رئیس دبیرخانه گزینش بهزیستی کشور نیز در این جلسه گفت: استفاده از فرصت ها برای خدمت به جامعه هدف ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: سازمان ما مددکاری است و کسی که در آن مشغول کار می گردد جزیی از ماست، گزینش چشم و گوش سازمان بوده که کار آن پیشگیری است.

عبدالله زاده عنوان نمود: اگر به کار به عنوان یک مسئولیت نگاه کنیم می پذیریم و انجام می دهیم. از فرصت ها برای خدمت به جامعه هدف استفاده گردد.

در ادامه این جلسه فاطمه زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان نیز گفت: جامعه ما بیش از پیش احتیاجمند خدمات موثر دستگاه های حمایتی نظیر بهزیستی است.

در این مراسم از زحمات مراد خدایی مسئول سابق گزینش بهزیستی لرستان تقدیر و اسفتدیار پولادوند به عنوان مسئول جدید معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 443

به "احتیاج است ایده و خلاقیت جدید را در گزینش به کار گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج است ایده و خلاقیت جدید را در گزینش به کار گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید