کواچ: سرویس های بی نقص عامل فزونی ما بود نه غیبت بازیکنان ایتالیا

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: علت باخت تیم ملی ایتالیا سرویس های بی نقص بازیکنان ما و دریافت های بد بازیکنان این تیم بود.

کواچ: سرویس های بی نقص عامل فزونی ما بود نه غیبت بازیکنان ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل ایتالیا در بازی نخست هفته پنجم لیگ جهانی والیبال گفت: از همه طرفداران و بازیکنانم که نمایش خوبی در این دیدار داشتند، تشکر می کنم. من نمی دانم چرا این سؤال که تیم والیبال ایتالیا با ترکیب اصلی خود به تهران نیامده همچنان پرسیده می گردد. ایتالیا تیم بسیار خوبی بود و علت باخت آنها سرویس های بی نقص بازیکنان ما و دریافت های بد بازیکنان این تیم بود. ما نمایش خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم همینطور ادامه دهیم.

کواچ ادامه داد: قبل از بازی خیلی نگران نتیجه این دیدار بودم ولی هرچه در توان داشتیم در زمین رو کردیم و از نتیجه ای که گرفتیم بسیار خوشحالم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران توضیح داد: من به گذشته نگاه نمی کنم. ما در هفته اول لیگ جهانی مقابل یک تیم خوب و قدرتمند قرار گرفتیم ولی سعی خودمان را در این بازی به کار گرفتیم. امشب با درس دریافت از تجربیات گذشته نتیجه بهتری را رقم زدیم.

کواچ در سرانجام گفت: تعدادی از بازیکنان فعلی تیم ملی ایتالیا عضو تیم خودم در پروجا بودند. همین شناخت یاری زیادی به ما کرد تا بتوانیم ایتالیا را شکست دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 322

به "کواچ: سرویس های بی نقص عامل فزونی ما بود نه غیبت بازیکنان ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: سرویس های بی نقص عامل فزونی ما بود نه غیبت بازیکنان ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید