58 درصد شهر بندرعباس از زیرساخت گاز شهری برخوردار است

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: در حالی که بیش از 58 درصد شهر بندرعباس دارای زیرساخت هایی گاز لوله کشی شهری است اما مردم همچنان دنبال سیلندر گاز هستند.

58 درصد شهر بندرعباس از زیرساخت گاز شهری برخوردار است

عزیزالله کناری در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه باید در پی راهکاری برای استقبال بیشتر مردم در استفاده از گاز لوله کشی شهری باشیم، اضافه نمود: از 100 هزار واحد مسکونی که زیرساخت گاز لوله کشی دارند تنها تا به امروز 5 هزار واحد از گاز لوله کشی شهری استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه 50 هزار فقره تسهیلات 10 میلیون تومانی برای شهروندان در این زمینه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این مقدار تسهیلات تا به امروز تنها 340 امتیاز استفاده شده است.

فرماندار بندرعباس خطاب به مجریان گاز لوله کشی شهری گفت: رقابتی در بین شما مجریان نمی بینم در حالی که فعالیت بیشتر شما منجر به ایجاد اشتغال بیشتر و جذب جوانان جویای کار خواهد شد و مقدار درخواست انشعاب گاز شهری نیز افزایش خواهد یافت.

کناری, وجود 300 واحد نانوایی در محدوده دارای زیرساخت گاز شهری برای استفاده از گاز لوله کشی را ضروری برشمرد و شرح داد: تنها 27 واحد از این مقدار از گاز شهری استفاده می کنند که باید مابقی نیز هرچه سریعتر شرایط استفاده از گاز شهری را برای خود مهیا کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ایجاد شرایط مناسب برای ترغیب شهروندان به استفاده از گاز لوله کشی شهری اشاره و یادآور شد: تبلیغات مناسبی از سوی مجریان در سطح شهر انجام نشده است و نیاز به تبلیغات بیشتر از ضروریات در انجام این موضوع می باشد.

کننده عالی دولت در بندرعباس، انجام کار با کیفیت، سرعت انجام کار، برخورد خوب با مشتریان، نرخ مناسب و بازاریابی را از نکات مهم در انجام این کار از سوی آنان برشمرد و بیان داشت: باید موج مثبتی در بازاریابی ایجاد و شهروندان را بیشتر به استفاده از این ظرفیت مناسب ترغیب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1935

به "58 درصد شهر بندرعباس از زیرساخت گاز شهری برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "58 درصد شهر بندرعباس از زیرساخت گاز شهری برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید