آبکناری: دنبال کسب بهترین رتبه در لیگ هستیم، کوبی برایانت سبب علاقه مندی ما به بسکتبال بود

به گزارش مجله عکسفا، سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: دنبال کسب بهترین رتبه در لیگ بسکتبال هستیم و برای رسیدن به پلی آف باید امتیاز تمام ملاقات ها را جمع کنیم.

آبکناری: دنبال کسب بهترین رتبه در لیگ هستیم، کوبی برایانت سبب علاقه مندی ما به بسکتبال بود

به گزارش ، البرز آبکناری درباره رجحان تیم بسکتبال اکسون تهران مقابل نیروی زمینی در هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال بیان نمود: مانند تمام بازی های دیگر بازی سختی داشتیم و فارغ از نتیجه ای که روی تابلو ثبت شد یا صندلی 2 تیم در جدول، نیروی زمینی بسکتبال را خوب، پرسرعت و با ریتم بازی می نماید. می دانستیم اگر از ابتدای بازی تمرکز خود را حفظ نکنیم، بازی مان گره می خورد.

او اضافه نمود: فکر می کنم نکته مثبت بازی اکسون کاهش نوسانات مان و داشتن ریتمی معین در طول بازی بود. همین عامل سبب باقی ماندن ما در بازی و افزایش اختلاف اکسون با حریف بود.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون درباره افزایش امید های این تیم برای حضور در پلی آف گفت: امتیاز تمام بازی ها برای ماندن ما بین هشت تیم برتر مهم است. امکان دارد با یک باخت یا حتی تفاضل گل صندلی هشتم یا نهم بین تیم ها تغییر کند و در آن شرایط تنها کارمان سخت می گردد و ناراحتی فایده ای ندارد. برای مطمئن شدن از حضور بین هشت تیم راه یافته به پلی آف باید امتیاز تمام بازی ها را به دست آوریم. به جز 6 تیم اول جدول تا زمان معین شدن تکلیف تمام بازی ها، 2 تیم دیگر برای رسیدن به پلی آف حاشیه امنیت ندارند.

او اضافه نمود: برای ما مهم قرار دریافت در بالاترین رتبه است فارغ از اینکه در مرحله بعدی به کدام تیم صدرنشین می خوریم. طبیعی است رتبه هفتم بهتر از هشتم و ششم بهتر از هفتم یا هشتم است. کوشش می کنیم بهترین رتبه ای که می توانیم به آن برسیم به دست آوریم.

آبکناری درباره فوت ناگهانی کوبی برایانت، اسطوره بسکتبال جهان گفت: بازیکنانی مانند مایکل جردن، مجیک جانسن و کوبی برایانت سبب علاقه مندی ما به بسکتبال هستند و آن ها سبب شدند بسکتبال زیبایی را ببینیم. فارغ از سرشناس بودن برایانت از بین رفتن هر فردی در سانحه سقوط هواپیما مانند 176 سرنشین هواپیمایی اوکراین دردناک است. البته با توجه به اینکه کوبی جزء خانواده بسکتبال بود همذات پنداری مان با او بیشتر است و از درگذشت او غمگین هستیم.

او درباره سکوت 24 ثانیه ای بازیکنان اکسون و نیروی زمینی پیش از آغاز بازی برای ادای احترام به روح کوبی برایانت گفت: در تمام جهان به ویژه NBA این حرکت انجام می گردد و ما با ادای احترام می خواهیم بگوئیم خانواده کوبی را درک نموده و در غم آن ها شریک هستیم. مسافت جغرافیایی مهم نیست بلکه مهم این است افرادی مانند برایانت ما را به بسکتبال پیوند داده اند و باید سعی کنیم با دوست داشتن همدیگر راحت تر زندگی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 687

به "آبکناری: دنبال کسب بهترین رتبه در لیگ هستیم، کوبی برایانت سبب علاقه مندی ما به بسکتبال بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبکناری: دنبال کسب بهترین رتبه در لیگ هستیم، کوبی برایانت سبب علاقه مندی ما به بسکتبال بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید