آشنایی با بهترین معماری ساختمان بریتانیا در سال 2015

به گزارش مجله عکسفا، همانطور که از عنوان مطلب معین است در این قسمت قصد داریم شما عزیزان را با برنده بهترین معماری ساختمان در سال 2015 در کشور بریتانیا آشنا کنیم. این خانه که نمایی گوه ای شکل دارد بتازگی توسط موسسه سلطنتی آموزشی معماران بریتانیا بعنوان بهترین ساختمان مسکونی شناخته شده که می توان آنرا بزرگترین افتخار برای یک بنا بحساب آورد. این خانه در زمین های گران قیمت باکینگهام شایر قرار گرفته که بخاطر نمای بی نظیرش از طبیعت و دشت های سرسبز اطراف شهرتی جهانی دارد به همین دلیل نوع طراحی نمای خارجی و داخلی ساختمان بگونه ای بوده که کاملا با طبیعت هم از لحاظ دیداری و هم از لحاظ مواد و مصالح بکار رفته، هارمونی و هماهنگی داشته باشد. به قول دیگر، آب، سنگ، آتش و خاک همگی گرد هم آمده اند تا روحی در کالبد این بنای زیبا و شگفت انگیز بدمند.

آشنایی با بهترین معماری ساختمان بریتانیا در سال 2015

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در عکس های زیر مشاهده می کنید که دیوارهای اطراف ساختمان با زیبایی تمام بنوعی مواد معدنی دفن شده در زیر محل ساخت بنا را بنمایش می گذارد بطوریکه گویی این ساختمان از زیر زمین سر برآورده است. بافت سنگ معدنی متناسب با ارتفاع و شیب ساختمان ابتدا با دانه های عظیم آغاز شده و هر چه به بالا می آییم دانه ها کوچک و کوچکتر می شوند تا اینکه کاملا در قسمت نوک مثلثی شکل ساختمان توسط قسمتی گچی کاملا محو می شوند.

سطح های سنگی و برامده در نمای داخلی خانه توسط ورقه ها و پنل های کمپوزیتی مخصوصی بنام تِرازو (terrazzo) پوشانده شده اند بطوریکه با نمای شیب دار و سنگی خارج بنا کاملا هماهنگی داشته باشند. این کار باعث شده هر بیننده ای فکر کند که کل بنا از دل یک سنگ عظیم تراشیده شده و کاملا جزئی از طبیعت بوده مانند بنای معروف تاج محل در کشور هندوستان. در شکل های زیر نماهای مختلفی از این بنای بی نظیر را مشاهده خواهید کرد.

بهترین معماری ساختمان

منبع: اتاق
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1226

به "آشنایی با بهترین معماری ساختمان بریتانیا در سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین معماری ساختمان بریتانیا در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید