شروع سفر مهم رئیس فدراسیون فوتبال، ملاقات تاج با ویلموتس در ترکیه؟

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایران همچنان پیروز به برگزاری جلسه برای معین تکلیف شرایط سرمربی تیم ملی ایران نشده است. مارک ویلموتس که پس از چند ماه تاخیر در دریافت حقوقش توانست تمام و کمال قرارداد چندماه خود با تیم ملی ایران را قبل از بازی با عراق دریافت کند هنوز به تهران نیامده است تا کار خود را دنبال کند.

شروع سفر مهم رئیس فدراسیون فوتبال، ملاقات تاج با ویلموتس در ترکیه؟

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

نبودن ویلموتس در ایران و نتایجی که تیم ملی در دور رفت بازی های مرحله گروهی مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر باعث دلسردی مهدی تاج برای ادامه همکاری با مرد بلژیکی گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال که برای حضور در مراسم بهترین های فوتبال آسیا در سال 2019 به هنگ کنگ سفر نموده است میخواهد تکلیف جلسه حضوری با ویلموتس را معین کند. تاج نمی خواهد به بلژیک رفته و پای میز مذاکره با ویلموتس بنشیند. او معتقد است سرمربی تیم ملی باید به تهران بیاید و دلیلی ندارد به کشور محل زادگاه او رفته و در این باره مذاکره کند.

در صورت عدم حضور ویلموتس در تهران قرار است مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه ای را با وی در استانبول ترکیه ترتیب دهند تا تکلیف نیمکت تیم ملی برای ادامه راه سخت صعود به جام جهانی معین گردد.

فدراسیون فوتبال در حالی نسبت به ادامه همکاری با ویلموتس بی میل است که پیگیری های خبرنگاران، نشان از توافق اولیه او با برانکو ایوانکوویچ برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران می دهد.

برگزاری جلسه معین تکلیف ویلموتس از آنجا جدی تر شد که مهدی تاج پس از انتها مراسم برترین های فوتبال آسیا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از شروع سفری مهم اطلاع داد که به نظر می رسد منظور او جلسه با سرمربی تیم ملی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 516

به "شروع سفر مهم رئیس فدراسیون فوتبال، ملاقات تاج با ویلموتس در ترکیه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سفر مهم رئیس فدراسیون فوتبال، ملاقات تاج با ویلموتس در ترکیه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید