آموزش انتخاب سنگ گرانیت برای آشپزخانه

به گزارش مجله عکسفا، آیا آماده اید تا طراحی رویایی آشپزخانه یا حمام خود را به سطح بعدی ببرید؟ ما سه کلمه برای شما داریم: سفارشی. ساخته شده. کانترها. فقط یک مشکل وجود دارد چه کسی می تواند به درستی کار را انجام دهد؟ خب، تیم ما درradianstone ، البته! برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای انتخاب تیم ما برای کانترهای ساخته شده سفارشی، ادامه مطلب را بخوانید.

آموزش انتخاب سنگ گرانیت برای آشپزخانه

مشاهده کنید: فهرست طرح های ساخته شده آشپرخانه با سنگ گرانیت نهبندان

کانترهای سفارشی ساخته شده چیست؟

در بازاری که ما در آن فعالیت می کنیم، اساساً دو دسته کانتر وجود دارد - پیش ساخته (پیش برش) یا برش سفارشی. ساخت سفارشی از یک دال سنگی اصلی ساخته شده است و با مشخصات پروژه شما مطابقت دارد.

تفاوت بین کانترهای پیش ساخته و سفارشی در زمان برش - قبل یا بعد از آن خلاصه می گردد. با این حال، کیفیت، تجربه، و آزادی طراحی می تواند به یک تمایز عمیق تبدیل گردد.

تفاوت بین صفحات پیش ساخته سفارشی و پیش ساخته

کانترهای پیش ساخته

  • ابعاد آشپزخانه استاندارد از پیش مشخص شده، لوازم خانگی و اشکال میز را برش دهید
  • قرار دادن سینک یا ماشین ظرفشویی را فرض می نماید
  • درزهای پهن تر و در هنگام نصب بیشتر قابل مشاهده است
  • موجود در رنگ، دانه و درجه اسلب محدود
  • هزینه هر فوت مربع کمتر
  • اغلب در خارج از کشور از قبل برش داده می گردد و به ارائه دهنده میز شما ارسال می گردد

میزهای سفارشی ساخته شده

  • با یک اسلب کامل آغاز می گردد
  • برش به وسیله سازندگان سنگ محلی برای مطابقت با ابعاد و طراحی منحصر به فرد آشپزخانه شما
  • تنوع بیشتر رنگ، دانه و درجه اسلب
  • هزینه هر فوت مربع کمی بیشتر است
  • دارای ردپای کربن کمتری از ارائه دهندگان محلی است

ببنید: طرح های آشپرخانه ساخته شده با سنگ گرانیت مروارید

دلایل اصلی برای انتخاب کانترهای سفارشی ساخته شده

یک مشتری ممکن است خانه خود را به دلایل زیادی انتخاب کند که یکی از آنها سبک شخصی است. صاحبان خانه اغلب بقیه عمر خود را صرف تزئین، تغییر و بازسازی وسایل خانه می نمایند تا با سبک یا شخصیت در حال تغییر خود مطابقت داشته باشد.

علت 1: منحصر به فرد بودن

آشپزخانه شما طعم، سبک و کاربرد منحصر به فردی دارد. تعداد بی پایانی از خانه ها، کاندوها و آپارتمان ها وجود دارد که در بسته بندی ها، ابعاد استاندارد و عملکرد مشابه عرضه می شوند - خانه شما یکی از آنها نیست. خانه شما نشان دهنده شخصیت شما و چیزهایی است که برایتان ارزش قائل هستید. میز شما باید با طرز فکر، احساس و عملکرد شما در آشپزخانه مطابقت داشته باشد.

علت 2: تنوع

بر خلاف طرح های پیش ساخته، میزهای سفارشی ساخته شده به شما این امکان را می دهند که از میان مجموعه ای از رنگ ها و دانه ها مطابق با آشپزخانه رویاهای خود انتخاب کنید. متأسفانه، هیچ کس نمی تواند واقعاً تضمین کند که یک کانتر از پیش برش خورده به عنوان یک تطابق مستقیم با سایت خریداری شده آن خواهد رسید.

علت 3: درجه بالاتر

کانترهای ساخته شده سفارشی به مصرف نمایندگان در هنگام تصمیم گیری در خصوص یک درجه سنگ خاص، گزینه های بیشتری را می دهند. متأسفانه، شمارنده های پیش ساخته در حال حاضر در مجموعه ای از درجه های از پیش مشخص شده عرضه می شوند. اگر درجه سنگ مورد نظر شما در انتخاب مورد نظر شما قرار نگرفت، اوه خوب.

علت 4: انعطاف پذیری

چه برای یک دستگاه بزرگ، سینک ظرفشویی یا ماشین ظرفشویی برنامه ریزی کنید، میزهای سفارشی ساخته شده به شما آزادی بیشتری برای آماده شدن برای ورود آن می دهند. با این حال، برش های پیش ساخته ممکن است با دیدگاه شما در خصوص چیدمان آشپزخانه رویایی مطابقت نداشته باشد - فقط کانترهای سفارشی می توانند برای یک آشپزخانه سفارشی مناسب باشند.

ساخت و نصب کانترهای سفارشی با رادیان استور

رادیان استور با بالاترین کیفیت ساخت و نصب کانترها را در شمال مرکزی غرب ایران ارائه می دهد. ما اطمینان می دهیم که هر کانتر سفارشی با کلاس و دقت طراحی شده است، از عکاسی دال با کیفیت بالا گرفته تا روترهای CNC. علاوه بر این، نصاب ها و سازندگان ما به هر مشتری کیفیتی ارائه می دهند . قول ماست

چه خواستار یک چیدمان منحصربه فرد می باشید، درزهای نامرئی را ارزش گذاری کنید، یا به دال های درجه بالاتر احتیاج داشته باشید، مزایای کانترهای ساخته شده سفارشی نسبت به کانترهای پیش ساخته بسیار زیاد است.

برای کانترهای ساخته شده سفارشی خود با سنگ گرانیت radianstone تماس بگیرید

شما تحقیق نموده اید شما نمونه ها را انتخاب نموده اید. شما آماده اجرای ایده های نوسازی آشپزخانه خود هستید - اما برای انجام آن به تنهایی کمی غرق هستید. نگران نباشید.

تیم ما radianstone اینجاست تا به تحقق رویای شما یاری کند. وقتی نوبت به ساخت و نصب میز سفارشی می رسد، ما از برترین ها در ویرجینیای غربی هستیم.

اگر سوالی دارید، با شماره 09152022280 تماس بگیرید یا همین امروز به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید

منبع: اتاق
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2183

به "آموزش انتخاب سنگ گرانیت برای آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش انتخاب سنگ گرانیت برای آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید