اجرای طرح تکریم خدمت گزاران گردشگری استان اردبیل شروع شد

به گزارش مجله عکسفا، اجرای طرح تکریم خدمت گزاران گردشگری اردبیل برای اولین بار در استان شروع شد.

اجرای طرح تکریم خدمت گزاران گردشگری استان اردبیل شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، سیدصادق حسینی مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل امروز سه شنبه 2 مرداد 97 در بازدید از مراکز اقامتی شهرستان سرعین توضیح داد: این طرح پیرو سیاست ها و برنامه های اداره کل عملیاتی می گردد.

حسینی توضیح داد: در فاز نخست برنامه جامع از نظارت بر مراکز اقامتی در دستور کار بوده و هدف از اجرا نیز صرفا تکریم و تقدیر از زحمات خادمان گردشگری است.

او با تاکید به اینکه در برنامه های بازدید گفتگوی حضوری با مدیران و بهره برداران تاسیسات گردشگری پیش بینی شده است، افزود: علاوه بر این مسائل واحدها نیز آنالیز و احصا می گردد.

مسئول آموزش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: این اقدام مشوقی برای مدیران تاسیسات گردشگری خواهد بود بطوریکه در اولین دوره بازدیدها نیز استقبال مطلوبی را شاهد بودیم.

حسینی با اذعان به اینکه توسعه و رونق گردشگری استان نیازمند توانمندسازی نیروی انسانی و مشارکت تمامی حوزه ها است، ادامه داد: به ویژه همکاری و همراهی مدیران مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری مورد تاکید است.

او با اذعان به اینکه در طرح تکریم موانع فعالیت بخش خصوصی نیز احصاء خواهد شد، ابراز امیدواری کرد اقدماتی از این دست بتواند منجر به تقویت نیروی انسانی فعال در حوزه گردشگری گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 296

به "اجرای طرح تکریم خدمت گزاران گردشگری استان اردبیل شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح تکریم خدمت گزاران گردشگری استان اردبیل شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید