ارائه بیش از 20 هزار تجهیزات آزمایشگاهی به شبکه آزمایشگاهی کشور

به گزارش مجله عکسفا، 20 هزار و 300 تجهیزات آزمایشگاهی به اشتراک گذاشته شد تا دسترسی به دستگاه ها و خدمات سرعت گیرد.

ارائه بیش از 20 هزار تجهیزات آزمایشگاهی به شبکه آزمایشگاهی کشور

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در پی تسهیل دسترسی ها به خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی در کشور است، با ترغیب مجموعه های فعال این حوزه، این هدف را محقق نموده است و تا به امروز پیروز شده از اشتراک گذاری بیش از 20 هزار تجهیز آزمایشگاهی حمایت کند.

این کار به فعالان، دانشجویان، اساتید و پژوهشگران یاری می نماید تا بتوانند با عضویت در شبکه آزمایشگاهی به دستگاه ها و تجهیزاتی که احتیاج دارند؛ اما به هر دلیلی آن را در اختیار ندارند، دسترسی یابند.

تجهیزات آزمایشگاهی متنوعی در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به اشتراک گذاشته شده است که شامل تجهیزات عمومی و پایه آزمایشگاهی و بعلاوه دستگاه های تخصصی و پیشرفته است.

این تجهیزات و دستگاه ها در حوزه های متنوعی مانند زیست فناوری، فناوری نانو، علوم شناختی، علوم و صنایع دریایی، هوایی، فضایی، ریلی، صنایع دستی، سلول های بنیادی، نفت، انرژی و نیرو، برق و الکترونیک، معدن، مواد، پلیمر، کشاورزی، مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و غیره، کاربرد دارند و خدمات آزمایشگاهی را به پژوهشگران و صنایع ارایه می نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1700

به "ارائه بیش از 20 هزار تجهیزات آزمایشگاهی به شبکه آزمایشگاهی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بیش از 20 هزار تجهیزات آزمایشگاهی به شبکه آزمایشگاهی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید