افتتاح بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی هلال احمر در کرمان

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران/کرمان بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی جمعیت هلال احمر استان کرمان با حضور استاندار و معاون عمرانی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل استاندارد و سایر مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

افتتاح بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی هلال احمر در کرمان

رضا فلاح در این مراسم اعلام کرد: بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با هدف افزایش روحیه امید، نشاط اجتماعی و تأمین سفری سالم و ایمن از مورخ 25 اسفندماه 1400 لغایت 13 فروردین 1401 در استان کرمان اجرا می گردد.

وی با اشاره به فعالیت 11 پست ثابت و سیار در سراسر استان اضافه کرد: در این طرح خدمات بشردوستانه و ارائه یاری های اولیه امدادی و آموزش های همگانی جمعیت با رویکرد ایمنی و سلامت مسافرین به ویژه پیشگیری و کاهش آسیب پذیری بچه ها ارائه می گردد.

وی با اشاره به فعالیت اعضای کمیته خدمات و سفرهای نوروزی اعلام کرد: جمعیت هلال احمر استان کرمان با فعالیت پست های نوروزی در ورودی شهرها و مکان های گردشگری آماده ارائه خدمات در بخش های مختلف فضای دوستدار کودک، آموزشی و مهارتی، زیست محیطی، فرهنگی (اطلاع رسانی و هدایت مسافرین نوروزی)، و مسابقه فرهنگی عکس و فیلم کوتاه بشردوستی به همشهریان و مسافرین است.

وی در ادامه به اهم فعالیت های جمعیت هلال احمر در حوزه پیشگیری، پاسخگویی و مقابله با حوادث توضیح داد: فعالیت و اقدامات تیم حمایت روانی (سحر) یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر پس از حوادث و بلایا است.

علی زینی وند استاندار کرمان در این مراسم نیز ضمن تشکر و قدردانی از خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر اعلام کرد: با فعالیت پست های خدمات بشردوستانه نوروزی جمعیت هلال احمر شادابی، نشاط و آرامش در سفرهای نوروزی پدیدار خواهد شد.

گفتنی است دکتر زینی وند در انتها این مراسم با امضای میثاق نامه به پویش ملی بهرفت پیوست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2027

به "افتتاح بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی هلال احمر در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه نوروزی هلال احمر در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید