انصاری فرد: مطمئنم به قهرمانی چهارم خواهیم رسید، الان یک تیم تمام پرسپولیسی داریم

به گزارش مجله عکسفا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: با حضور یحیی گل محمدی یک ترکیب کاملاً پرسپولیسی در باشگاه کنار هم قرار گرفته است.

انصاری فرد: مطمئنم به قهرمانی چهارم خواهیم رسید، الان یک تیم تمام پرسپولیسی داریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمدحسن انصاری فرد در خصوص انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه کالدرون سرمربی آرژانتینی که شنبه شب به ما خبر نداده بود لطف خدا و حمایت طرفداران باعث شد در این دو روز در خصوص جذب بازیکن با سرمربی توفیق حاصل شود. سرمربی ای که مورد رضایت طرفداران است و اطمینان داریم با این بازیکنان، کادر فنی و طرفداران می توانیم به چهارمین قهرمانی خود برسیم.

وی در خصوص اینکه قرارداد گل محمدی چقدر است، گفت: ابتدا جا دارد از مجموعه باشگاه شهر خودرو تشکر کنم که همکاری خوبی با ما داشتند. در این برهه سخت بود که سرمربی از یک تیم لیگ رجحان دیگر جذب کنیم اما آنها این همکاری را با ما داشتند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه رقم قرارداد چقدر است، گفت: در خصوص این موضوع قرار است او به باشگاه بیاید و صحبت کنیم پول رضایت نامه گل محمدی را به شهر خودرو داده ایم و مدت قرارداد ما یک سال و نیم است.

انصاری فرد در خصوص دستیاران گل محمدی در پرسپولیس گفت: باید در جلسه ای این موضوع آنالیز و او دستیارانش را معرفی کند.

وی در خصوص جذب مهاجمان گفت: در حال حاضر اوساگونا را جذب نموده ایم، باید از سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد هم تشکر کنم که برخورد حرفه ای با ما داشت. ما هم با توجه به شرایط باید یک مهاجم خوب را جذب می کردیم، در تمام پست ها بازیکنان درجه یک داریم اما خط حمله را باید تقویت می کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با گزینه های سرمربی گری پرسپولیس به خصوص یحیی گل محمدی این موضوع را در میان گذاشتیم و آنها هم گفتند خوب است و خوشبختانه توانستیم وی را جذب کنیم.

انصاری فرد در خصوص شرایط افشین پیروانی در این تیم گفت: تعریف های خوبی در خصوص اختیارات کادر فنی باشگاه داریم، پیروانی منصوب باشگاه است و به کار خود ادامه می دهد. او از زمانی که آمده پیروز عمل نموده است حتی دیدید وقتی کالدرون گفت او را نمی خواهد اظهار داشت کنار می روم.

وی بیان کرد: پیروانی به کارش بازمی شود خوشبختانه در حال حاضر یک ترکیب کاملاً پرسپولیسی در باشگاه حاضر است، خودم به عنوان مدیرعامل بازیکن پرسپولیس بودم و کریم باقری، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی هم در این تیم حضور داشتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا کریم باقری در کادر فنی حضور خواهد داشت گفت: انتخاب کادر بر عهده سرمربی تیم است، در خصوص این موضوع جلسه خواهیم داشت، بعید به نظر می رسد که یحیی گل محمدی، کریم باقری را با توجه به زحمت هایی که در این چند سال برای پرسپولیس کشیده نخواهد و فکر نمی کنم مسئله ای باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 652

به "انصاری فرد: مطمئنم به قهرمانی چهارم خواهیم رسید، الان یک تیم تمام پرسپولیسی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: مطمئنم به قهرمانی چهارم خواهیم رسید، الان یک تیم تمام پرسپولیسی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید