اولین خودرو برقی هوآوی وارد مرحله فراوری انبوه شد

به گزارش مجله عکسفا، بیش از یک سال پیش، هوآوی خاطرنشان کرد که با سازنده چینی خودرو های برقی Arcfox برای فراوری یک خودروی الکتریکی لوکس با فناوری HI هوآوی (Huawei Inside) همکاری خواهد نمود.

اولین خودرو برقی هوآوی وارد مرحله فراوری انبوه شد

به گزارش خبرنگاران، این قابلیت صفحه نمایش هوشمند مجهز به سیستم عامل HarmonyOS هوآوی و تکنولوژی HiCar را با قابلیت رانندگی اتوماتیک سطح 3 ترکیب می نماید. Arcfox Alpha-S اولین خودروی برقی در دنیا با کابین هوشمند مبتنی بر سیستم عامل هارمونی هوآوی و مجهز به فناوری هوآوی اینساید است که مجموعه کاملی از ویژگی های هوشمند و اتوماتیک پیشرفته به وسیله این غول تلفن همراه را ارائه می دهد.

این خودرو، اکنون وارد فراوری انبوه شده است. سیستم رانندگی اتوماتیک این خودروی الکتریکی قادر است محاسبات 400TOP را انجام دهد و فناوری های حسگر زیادی را ارائه می دهد که از جمله آن ها می توان به سه سنسور LiDAR، شش سنسور رادار mmW، دوازده سنسور اولتراسونیک، نه سنسور ADS و چهار دوربین دید فراگیر اشاره نمود. Arcfox Alpha-S به تعداد محدود از ماه ژانویه در دسترس مشتریان قرار گرفته است. این خودرو اکنون در کارخانه فراوری ژنجیانگ وارد فراوری انبوه شده است. قیمت خودروی Arcfox Alpha-S از حدود 58000 دلار شروع می گردد. این نسخه فقط رانندگی اتوماتیک در بزرگراه را ارائه می دهد.

قیمت نسخه کاملا خودران آن از 63800 دلار شروع خواهد شد. Arcfox Alpha-S حداکثر قدرت 473 کیلووات (643 اسب بخار) را ارائه می دهد. این خودرو می تواند به لطف گشتاور 655 نیوتن متری خود در مدت 3.5 ثانیه از شتاب صفر به صد برسد. برخوداری از یک باتری 800 ولتی با سرعت شارژ 187 کیلو واتی، تنها در 15 دقیقه این خودرو را از 30 تا 80 درصد شارژ می نماید. برد این خودرو 708 کیلومتر ادعا شده است، اما بدون دانستن ظرفیت باتری، تخمین واقعی بودن اعداد سخت است. این خودرو با گارانتی مادام العمر و مسافت پیموده شده نامحدود ارائه می گردد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2080

به "اولین خودرو برقی هوآوی وارد مرحله فراوری انبوه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خودرو برقی هوآوی وارد مرحله فراوری انبوه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید