بازگشت والیبال ایران به نقطه صفر

به گزارش مجله عکسفا، تیم ملی والیبال ایران عنوان قهرمانی آسیا را از دست داد. ملی پوشان ایرانی که شب گذشته در ارومیه و در فینال قهرمانی آسیا به مصاف ژاپن رفته بودند در دیداری بحث برانگیز و ضعیف از لحاظ فنی در 3 ست پیاپی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 18 و 25 بر 18 بازی را به ژاپنی ها واگذار کردند تا به راحتی اجازه دهند عنوان قهرمانی از دستشان برود.

بازگشت والیبال ایران به نقطه صفر

ایران که در دوره قبلی عنوان قهرمانی را به دست آورده بود، در این دوره هم به فینال رسید، ولی مانند دو تقابل قبلی، این بار هم زورش به ژاپن، قدرت تازه آسیا نرسید. والیبال ایران که در دهه گذشته رشد قابل قبولی داشت و ژاپنی ها کار سختی برای فزونی برابر آن داشتند، در یکی، دو سال اخیر افت محسوسی نموده و حالا دوباره با بازگشت به نقطه صفر، باید کوشش کند جای سامورایی ها را بگیرد. ژاپن در شرایطی عنوان قهرمانی را پیش چشم طرفداران پرشور ارومیه ای از چنگ ایران درآورد که در مجموع رقابت های برگزارشده بین دو تیم آمار بسیار خوبی دارد.

با احتساب بازی شب گذشته دو تیم 46 بار با هم ملاقات داشته اند که 27 برد به سود ژاپن ثبت شده است. از سوی دیگر در همین رقابت های قهرمانی آسیا هم دو طرف 14 بار بازی نموده اند که شب گذشته نهمین برد ژاپنی ها به ثبت رسید. پیش از آغاز فینال حدس زده می شد که ایران کار دشواری داشته باشد، ولی شکست با نتیجه 3 بر صفر آن هم با اختلاف امتیاز بالا غیرقابل پیش بینی بود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 شهریور 1402 بروزرسانی: 5 شهریور 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2263

به "بازگشت والیبال ایران به نقطه صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت والیبال ایران به نقطه صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید