تور برزیل ارزان: جام جهانی فوتسال، صعود برزیل و پرتغال با غلبه بر رقبا

به گزارش مجله عکسفا، برزیل و پرتغال با کسب دومین پیروزی متوالی خود در جام جهانی فوتسال، صعود خود را به دور یک هشتم نهایی این رقابت ها قطعی کردند.

تور برزیل ارزان: جام جهانی فوتسال، صعود برزیل و پرتغال با غلبه بر رقبا

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، هفته دوم مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی امشب (پنجشنبه)، با برگزاری ملاقاتهای گروه های C و D پیگیری شد.

پرتغال در گروه C با نتیجه 7 بر صفر از سد جزایر سلیمان گذشت. مارلون سیا به اشتباه دروازه خودی را گشود و فابیو سسیلیو، ریکاردینیو، آندره (دو گل)، اریک و پانی، سایر گل های پرتغال در این مسابقه را به ثمر رساندند.

در دیگر ملاقات این گروه که ابراهیم محرابی افشار و گلاره ناظمی در تیم داوری آن حضور داشتند، مراکش با تساوی یک-یک مقابل تایلند متوقف شد. یوسف جواد برای مراکش و جیراوات سورنویچیان برای تایلند گلزنی کردند.

در گروه D هم برزیل با نتیجه 4 بر صفر از سد جمهوری چک گذشت. فرائو با دو گلی که در این مسابقه به ثمر رساند، با شش گل در صدر جدول برترین گلزنان مسابقات ایستاد و رودریگو و مارلون، سایر گلزنان سلسائو در این ملاقات بودند.

ویتنام هم با نتیجه 3 بر 2 بر پاناما غلبه کرد. دوان پات چائو، مین تری نگوین و وان هیو نگوین برای تایلند گلزنی کردند و آبدیل کاستریون، هر دو گل پاناما را وارد دروازه نماینده آسیا کرد.

تیم های پرتغال و برزیل با شش امتیاز، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قطعی کردند. جداول گروه های C و D به توضیح زیر است:

تیم ملی ایران فردا در دومین ملاقات خود در جام جهانی 2021، از ساعت 19:30 مقابل آمریکا صف آرایی خواهد نمود. برنامه ملاقاتهای فردا به این توضیح است:

گروه E

اسپانیا - ژاپن، ساعت 19:30، سالن کلایپدا آره نا

آنگولا - پاراگوئه، ساعت 21:30، سالن کلایپدا آره نا

گروه F

ایران - آمریکا، ساعت 19:30، سالن ویلنیوس آره نا

آرژانتین - صربستان، ساعت 21:30، سالن ویلنیوس آره نا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1768

به "تور برزیل ارزان: جام جهانی فوتسال، صعود برزیل و پرتغال با غلبه بر رقبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: جام جهانی فوتسال، صعود برزیل و پرتغال با غلبه بر رقبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید