تابع قانون هستیم، به هیچ تیمی تهمت نزنیم

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی در حاشیه انجام تست کرونا از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه امروز استارت حرکتمان را زدیم و امیدوارم روزهای خوبی برای ما رقم بخورد. تست گیری از کل نفرات اجرا شده و ان شاءالله همه درسلامت کامل باشند.

تابع قانون هستیم، به هیچ تیمی تهمت نزنیم

وی تاکید نمود: اگر این شرایط هم نبود باز هم سلامتی همه برای ما مهم است و آرزو می کنیم هیچ کس دچار این ویروس منحوس نگردد، فردا هم جواب آزمایشات داده می گردد و قرار است از شنبه بعدازظهر تمرینات مان را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که هجمه ای علیه پرسپولیس راه افتاده که می خواهند لیگ را به سود قرمزپوشان به سرانجام برسانند، گفت: دیگر به عقب برنمی گردیم شرایط پرسپولیس معین است. این تیم چندین سال است قهرمان لیگ شده و حالا هم اختلاف امتیاز بالایی دارد پس خواهش می کنم کسی تهمت بیجا نزند و اخلاق مداری را رعایت کند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص صحبت هایش مبنی بر اینکه برخی ها خود را به سرماخوردگی می زنند که بگویند کرونا دارند یادآور شد: هر کاری باید از روی رضا و رغبت انجام گردد. باید یاد بگیریم چگونه حرکت کنیم. منظور من این بود که نباید رفتارهای غیرحرفه ای انجام دهیم، اگر سال جاری لیگ برگزار نگردد سال آینده هم برگزار نخواهد شد بنابراین احتیاج به یک همدلی و وحدت است تا همه از فوتبال لذت ببریم.

وی در سرانجام و در پاسخ به این پرسش که شاید مجبور شوید به جای تهران در شهرهایی که شرایط سفید دارند بازی انجام دهید، گفت: در خصوص شرایط شهرهای سفید و برگزاری بازی در آن تابع قانون هستیم و هر آنچه بگویند انجام می دهیم اما فقط برای فوتبال شرایط قرمز است، اصناف و مشاغل همه باز هستند، ترافیک سنگینی در تهران وجود دارد و ما بدون تماشاگر بیشتر از هر تیمی ضرر می کنیم پس اجازه دهیم شاهد یک فوتبال خوب باشیم گرچه همواره پرسپولیس تابع قانون بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 989

به "تابع قانون هستیم، به هیچ تیمی تهمت نزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابع قانون هستیم، به هیچ تیمی تهمت نزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید