تجلیل از مدال آوران اصفهانی مسابقات پاراآسیایی جوانان در مالزی

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان از قهرمانان اصفهانی در مسابقات پاراآسیایی جوانان در مالزی تجلیل شد.

تجلیل از مدال آوران اصفهانی مسابقات پاراآسیایی جوانان در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، پیش از ظهر امروز و در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، از قهرمانان اصفهانی در مسابقات جوانان پارا آسیایی مالزی تجلیل شد.

استان اصفهان با 7 ورزشکار معلول و جانباز در این مسابقات یک هشتم هیئت اعزامی به مالزی را تشکیل می داد که پیروز به کسب مدال های رنگین در این مسابقات شد.

رضا امینی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در مراسم تجلیل از این قهرمانان با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر از ورزشکاران معلول و جانباز، این پیروزیت را افتخاری برای کل جامعه ورزش استان قلمداد کرد.

در مسابقات پاراآسیایی جوانان در مالزی 7 ورزشکار اصفهانی حاضر در این رقابت ها پیروز به کسب 6 مدال طلا و 3 مدال برنز شدند.

میثم متقیان در رشته وزنه برداری، محمدرضا نکویی در رشته شنا، فائزه کرمانی در رشته دوومیدانی، علی کریمی در رشته بسکتبال با ویلچر، محمدرضا سبحانی نیا و محمدجواد کریم زاده در رشته والیبال نشسته به مدال طلا و سهیل اشرف پور در رشته دوومیدانی به مدال برنز دست پیدا کردند.

سهراب اسدی و لیلا قائد امینی در رشته دوومیدانی و اشرف بلوچی در رشته تنیس روی میز مربیان اصفهانی حاضر در این رقابت ها بودند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 271

به "تجلیل از مدال آوران اصفهانی مسابقات پاراآسیایی جوانان در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از مدال آوران اصفهانی مسابقات پاراآسیایی جوانان در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید