تدارک جشنواره های متنوع فرهنگی در شهرستان سرعین

به گزارش مجله عکسفا، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از تدارک جشنواره های متنوع فرهنگی در این شهرستان و در طول فصل تابستان اطلاع داد.

تدارک جشنواره های متنوع فرهنگی در شهرستان سرعین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جهانگیر شهبازی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان سرعین امروز چهارشنبه 3 مرداد 97 با اعلام این خبر توضیح داد: از ابتدای تابستان برنامه های فرهنگی و مفرح در شهرستان شروع شده که تا سرانجام هفته نیز تداوم خواهد داشت.

او اضافه نمود: از ابتدای تابستان سه جشنواره بازی های بومی محلی، بادبادک و جشن نشاط برگزار شده است و در عین حال تا سرانجام تابستان نیز جشنواره های متنوع دیگر برنامه ریزی شده است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین همچنین به اجرای هفتگی جنگ شادی اشاره و تاکید نمود: همچنین برگزاری کنسرت های موسیقی پیش بینی شده است.

شهبازی ادامه داد: شهر سرعین یکی از مقاصد اصلی سفر گردشگران در کشور است و نه تنها در طول روز بلکه در طول شب نیز اقتصاد این شهر فعال است و شب های سرعین از رونق حضور گردشگران برخوردار است.

او تاکید نمود: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با هدف جذب و ماندگاری مسافران و پاسخ به سلایق مختلف انجام می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 203

به "تدارک جشنواره های متنوع فرهنگی در شهرستان سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدارک جشنواره های متنوع فرهنگی در شهرستان سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید