تراشه اختصاصی شیائومی 9 فروردین از راه می رسد

به گزارش مجله عکسفا، شیائومی از جمله شرکت هایی است که فراوری تراشه اختصاصی را تجربه نموده است. تراشه موردنظر در سال 2017 ساخته شده و به نظر می رسد بعد از گذشت چند سال، این شرکت میخواهد از تراشه جدیدی رونمایی کند.

تراشه اختصاصی شیائومی 9 فروردین از راه می رسد

شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo یک پوستر منتشر نموده که طبق آن، در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) از تراشه موردنظر رونمایی خواهد شد. اما از این تراشه چه انتظاراتی می توانیم داشته باشیم؟

تراشه قبلی شیائومی Surge S1 نام دارد که همراه با گوشی Mi 5C به دست کاربران رسید. بنابراین احتمالا بعضی کاربران چشم­انتظار معرفی یک تراشه­ی تمام­عیار خواهند بود. اما ساخت چنین تراشه هایی کار راحتی نیست و به بودجه و وقت زیادی احتیاج دارد. حتی شرکت هایی مانند هواوی هم پس از سال ها تجربه توانستند تراشه های همه فن حریفی را فراوری نمایند. بنابراین به احتمال زیاد شاهد یک چیپست با اهداف خاص خواهیم بود که در کنار تراشه اصلی انجام وظیفه خواهد نمود.

در همین زمینه می توانیم به شرکت گوگل اشاره کنیم که با ساخت تراشه های Pixel Neural Core و Pixel Visual Core و تعبیه آن ها در کنار تراشه اصلی، توان پردازش تصویر گوشی های پیکسل را بهبود بخشید.

در هر صورت با توجه به اینکه فقط سه روز دیگر شاهد معرفی این تراشه خواهیم بود، به زودی از مشخصات و قابلیت های آن خبردار خواهیم شد. همچنین شیائومی میخواهد در این مراسم از گوشی های می 11 پرو و می 11 پرو اولترا و همچنین نسل جدید سری می میکس رونمایی کند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1512

به "تراشه اختصاصی شیائومی 9 فروردین از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه اختصاصی شیائومی 9 فروردین از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید