تصویربرداری سریال حکم رشد ادامه دارد، تدوین همزمان

به گزارش مجله عکسفا، خبرگزاری خبرنگاران-تصویربرداری مجموعه تلویزیونی حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مهدی فرجی با بازی ثریا قاسمی در تهران در حال انجام است.

تصویربرداری سریال حکم رشد ادامه دارد، تدوین همزمان

به گزارش خبرنگاران، مجموعه تلویزیونی حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان و بر اساس فیلمنامه ای نوشته سعید نعمت الله و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تهران آغاز شده و تا به امروز 35 درصد از سریال تصویربرداری شده است.

همزمان با تصویربرداری، تدوین آن نیز در حال انجام است و بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، تصویربرداری این سریال تا بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی حکم رشد یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی و برای پخش از شبکه 3 سیما تولید می شود.

بازیگران این مجموعه به همراه نقششان در این سریال از جمله ثریا قاسمی (توران)، مه لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی نیا (غلام)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، فقیه سلطانی (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، مجتبی فلاح (ذبیح)، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر) هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1866

به "تصویربرداری سریال حکم رشد ادامه دارد، تدوین همزمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویربرداری سریال حکم رشد ادامه دارد، تدوین همزمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید