تور ارزان روسیه: تعامل و مصاحبه میان آمریکا و روسیه افزایش خواهد یافت

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در جریان برگزاری نشست خبری خود به خبرنگاران گفت که واشنگتن و مسکو توافق کردند تا در چارچوب ویدئو کنفرانس اخیر برگزار شده میان رؤسای جمهور روسیه و ایالات متحده تماس های بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

تور ارزان روسیه: تعامل و مصاحبه میان آمریکا و روسیه افزایش خواهد یافت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، هنگامی که از وی خواسته شد درباره اظهارات قبلی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بر سر نشست های سطح بالای نمایندگان روسیه و ناتو برای رسیدگی به نگرانی های امنیتی مسکو شرح دهد، ساکی پاسخ داد که بایدن قرار بود با رهبران گروه کشورهای B9 مصاحبهی تلفنی داشته باشد. وی اضافه نمود: و البته، ما هر روز با تعدادی از متحدان و شرکای ناتو در تماس هستیم.

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید بعلاوه گفت: هنگامی که وی (بایدن) با رئیس جمهور پوتین مصاحبه کرد، آنها توافق کردند که تیم هایشان، بحث ها و تعاملات جاری را پیگیری نمایند. اما در حال حاضر، تمرکز ما بر تعامل با اروپایی ها و بسیاری از متحدان ما در ناتو است؛ همانطور که رئیس جمهور اشاره نمود، این کار را در سطح بسیار بالایی انجام دهیم.

جن ساکی در ادامه سخنان خود مدعی شد: ایالات متحده همچنان به حفظ تماس با روسیه در رابطه با مسائل امنیتی در اروپا متعهد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعات جدیدی در رابطه با اظهارات جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره نشست امنیتی مشترک میان روسیه و مقامات ناتو دارد یا خیر، پاسخ داد: من فکر می کنم آنچه رئیس جمهور به آن اشاره می کرد، مجموعه ای از مصاحبهها و تعاملات است که ما انجام می دهیم.

وی اضافه نمود: دو رئیس جمهور تیم های خود را موظف به پیگیری کردند و ما انتظار داریم که این موضوع نیز ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1909

به "تور ارزان روسیه: تعامل و مصاحبه میان آمریکا و روسیه افزایش خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: تعامل و مصاحبه میان آمریکا و روسیه افزایش خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید