کوشش برای تحقق دوران طلایی گردشگری در خراسان شمالی

به گزارش مجله عکسفا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به کاهش سفرهای خارجی در ماه های اخیر، گفت: در این راستا برای سفرهای نوروزی تدابیر خوبی اندیشیده شده است تا با استفاده از این فرصت، دوران طلایی گردشگری را در استان رقم بزنیم.

کوشش برای تحقق دوران طلایی گردشگری در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه در جلسه کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی و کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر استان از برپایی جشن های نوروزگاه و بازارچه های نوروزی در 13 نقطه استان اطلاع داد.

یزدان پناه اضافه نمود: با توجه به پیش بینی افزایش سفرهای داخلی، کوشش نموده ایم که برنامه های شاد و پرنشاطی را در تعطیلات نوروزی برگزار کنیم چرا که به هر میزان افراد سالم و با نشاطی در جامعه داشته باشیم، آن جامعه نیز پویا و پیروز تر است.م

او ضمن تأکید بر حمایت از بخش خصوصی در حوزه گردشگری، توضیح داد: تمام برنامه ها با هدف رونق اقتصاد این بخش باید انجام گردد تا فارغ از اختلاف سلیقه ها بتوانیم خدمات شایسته ای را به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه دهیم.

او خواهان همگرایی تمام اعضای کمیته های ستاد خدمات سفر استان در ایام تعطیلات نوروز شد و اضافه نمود: سال جاری دست در دست هم یاری کنیم تا اتفاقات مثبتی در حوزه سفر و گردشگری استان رقم بخورد و بتوانیم یک گام به جلو برویم.

در این جلسه که اعضای کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی و کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر استان حضور داشتند هر یک از اعضا گزارش اقدامات اجرا شده برای نوروز 98 را ارائه دادند و برنامه ریزی ها جهت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران انجام شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 213

به "کوشش برای تحقق دوران طلایی گردشگری در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای تحقق دوران طلایی گردشگری در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید