توپ جام جهانی 2018 روسیه؛ Adidas Telstar 18 (تور ارزان روسیه)

به گزارش مجله عکسفا، توپ جام دنیای 2018 روسیه هم مانند توپ های دوره های پیشین به وسیله شرکت آدیداس Adidas طراحی شده است. این توپ که به تازگی تصویر آن لو رفته است، قرار بود بزودی در قرعه کشی نهایی تیم ها در روز اول دسامبر به همه معرفی گردد. حتما می دانید برای توپ های مسابقات مختلف دنیای که در سال های اخیر برگزار شده اند، نام های مختلفی انتخاب شده بود که از زبان محل مسابقات یا تم های محلی آن منطقه خاص گرفته شده بود؛ توپ جام دنیای 2018 نیز با نام تلستار Telstar به بازار می آید؛ این نام از توپی که در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 به دنیا معرفی شده بود، گرفته شده است.

توپ جام جهانی 2018 روسیه؛ Adidas Telstar 18 (تور ارزان روسیه)

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این تصویر، توپ آدیداس تلستار 18، توپ رسمی جام جهانی 2018 روسیه را به نمایش می گذارد.

توپ تلستار Telstar زمینه ای سپید رنگ دارد و روی این زمینه، اشکالی چند ضلعی طراحی شده اند که رنگ آنها از مشکی به طوسی تغییر می نماید. این طراحی، نسخه مدرن شده ظاهر زیبای توپ اصلی تلستار Telstar در دهه 60 است که 32 تکه سیاه و سفید روی آن موجود بود و به نوعی، به سمبل فوتبال تبدیل شد. تمامی لوگوهای موجود روی توپ جام جهانی 2018 روسیه، از جمله لوگوی جام جهانی فوتبال 2018، لوگوی آدیداس و نام توپ که همان تلستار Telstar است ، با رنگ طلایی روی آن حک شده اند. یکی دیگر از ویژگی های جالب توپ این دوره که آن را از توپ های قبل از خود متمایز می نماید، قابلیت چاپ عکس روی آن است. برای اولین بار بعد از سال ها، شرکت آدیداس ، یک شکل چند ضلعی متفاوت برای روی توپ جام جهانی فوتبال 2018 یا همان تلستار Telstar طراحی و معرفی نموده است که البته در مجموعه مسابقات مختلف فیفا مانند جام جهانی زیر بیست سال کره جنوبی در سال 2017 استفاده شده و امتحان خود را پس داده است. روی توپ آدیداس تلستار 2018، مانند توپ دوره قبلی در برزیل، تنها 6 عدد چند ضلعی با شکلی پیچیده و بسیار نوآورانه وجود دارد. این چند ضلعی ها در یک ساختار یکپارچه به هم متصل شده اند و نقشی برجسته و سه بعدی به توپ داده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 7 بهمن 1401 بروزرسانی: 7 بهمن 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2177

به "توپ جام جهانی 2018 روسیه؛ Adidas Telstar 18 (تور ارزان روسیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپ جام جهانی 2018 روسیه؛ Adidas Telstar 18 (تور ارزان روسیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید