تیکدری: برای صدرنشینی نیاز به 4 تا 5 برد پیاپی داریم، خطیبی در هر تیمی نتیجه گرفته است

به گزارش مجله عکسفا، مدافع راست تیم فوتبال تراکتور گفت: برای رسیدن به صدر جدول نیاز به چهار تا پنج برد پیاپی داریم و امیدوارم این اتفاق برای تراکتور رخ دهد.

تیکدری: برای صدرنشینی نیاز به 4 تا 5 برد پیاپی داریم، خطیبی در هر تیمی نتیجه گرفته است

مهدی تیکدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر نساجی گفت: ما نیاز به سه امتیاز داشتیم و برای برد به زمین رفته بودیم. متأسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم، ولی توانستیم در همان نیمه اول دو گل بزنیم و به بازی برگردیم. ما موقعیت های دیگری هم داشتیم که متأسفانه هدر رفت، ولی خوشحالم که سه امتیاز مهم را گرفتیم.

وی در مورد پاس گلی که در این دیدار داد و همچنین نجات دروازه تراکتور که در دقیقه 7+90 مانع از گلزنی نساجی شد، خاطر نشان کرد: این دو اتفاق حاصل تلاش همه بود و خوشحالم که توانستم پاس گل بدهم و در دقیقه 97 هم مانع از گل زدن حریف شدم. امیدوارم این فرایند را در بازی های بعدی هم ادامه دهم.

تیکدری با اشاره به تأثیر حضور رسول خطیبی در تراکتور گفت: آقای خطیبی در هر تیمی بوده، نتیجه گرفته است. امیدوارم در تراکتور هم بهترین نتایج را با این مربی بگیریم و خودمان را به رده های بالاتر برسانیم. در نیم فصل دوم نتیجه دریافت خیلی سخت تر است، ولی تلاش ما این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا رسیدن به صدر جدول و دریافت جای تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان برای تراکتور سخت نیست؟، شرح داد: پرسپولیس امتیازهای زیادی را از دست داد، ولی در پنج شش بازی پیاپی به برد رسید تا به صدر جدول برسد. ما هم برای رسیدن به صدر جدول نیاز به چهار تا پنج برد پیاپی داریم و امیدوارم این اتفاق برای تراکتور رخ دهد. هنوز 13 بازی دیگر باقی مانده است و من معتقدم که تراکتور شانس قهرمانی دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1499

به "تیکدری: برای صدرنشینی نیاز به 4 تا 5 برد پیاپی داریم، خطیبی در هر تیمی نتیجه گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیکدری: برای صدرنشینی نیاز به 4 تا 5 برد پیاپی داریم، خطیبی در هر تیمی نتیجه گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید