ثبت 350 هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت

به گزارش مجله عکسفا، با توجه به اندازه درخواست ها یک ماه زمان برای صدور کارت هوشمند سوخت ضروری است.

ثبت 350 هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: تا به امروز 350 هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت در سامانه ثبت شده که در حال جوابگویی به آن هستیم.

محمد صادقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین شرایط صدور کارت های هوشمند سوخت، اظهار کرد: این تعداد کارت هوشمند سوخت در دست فراوری و باتوجه به تعداد درخواست ها، به مرور زمان فراوری و به وسیله پست به درب منازل متقاضیان ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: کارت هوشمند سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی، نفت گاز و کلیه متقاضیانی که تا انتها سال 1401 درخواست خود را ثبت کردند کارت سوخت آنها فراوری و تحویل مالک شده است و کسانی که تا به امروز پیروز به دریافت کارت هوشمند سوخت خود نشده اند با مراجعه به وبگاه SCS.Niopdc .ir با وارد کردن VIN خودرو می توانند شرایط کارت هوشمند سوخت خود را که در کدام باجه معطله پست هست مشاهده نمایند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت با اشاره به زمان صدور کارت سوخت، گفت: با توجه به اندازه درخواست ها یک ماه زمان برای صدور کارت هوشمند سوخت ضروری است.

صادقی اظهار کرد: به همه هموطنان و مالکین خودروها توصیه می گردد که حتما از کارت هوشمند سوخت متعلق به خودرو خود سوخت گیری نمایند واز قراردادن کارت سوخت شخصی خود به دیگران خودداری و نسبت به رمزگذاری کارت هوشمند سوخت خود اقدام نمایند. و چنانچه به هر دلیلی کارت هوشمند سوخت خودرا در مراجعه به جایگاه به همراه نداشته باشند می توانند از کارت اضطراری جایگاه استفاده نمایند.

وی با تاکید بر اینکه تقاضای ما از همه مالکان خودرو این است که از کارت سوخت شخصی خود استفاده نمایند، گفت: مالکین خودروها برای درخواست کارت هوشمند سوخت المثنی باید با در دست داشتن مدارک هویتی مالک و وسیله نقلیه به یکی از دفاتر خدمات کارت هوشمند سوخت (مراکز پلیس+10) مراجعه نمایند و توصیه می گردد با توجه به محدودیت ها در تأمین کارت، پس از مطمئن شدن از مفقودی کارت هوشمند سوخت خود، نسبت به ثبت درخواست المثنی اقدام نمایند.

به گفته مدیر سامانه هوشمند سوخت تلفن گویای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شماره 09627 جوابگوی سوالات و مسائل مردم در طول شبانه روز است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2216

به "ثبت 350 هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت" امتیاز دهید

1 کاربر به "ثبت 350 هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 350 هزار تقاضا برای کارت هوشمند سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید