جنجال راه اندازی مدرسه شنای پری دریایی ، واکنش مدیر کل ورزش و جوانان البرز

به گزارش مجله عکسفا، مدیر کل ورزش و جوانان البرز از قدیمی بودن فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر راه اندازی مدرسه شنا تحت عنوان پری دریایی اطلاع داد.

جنجال راه اندازی مدرسه شنای پری دریایی ، واکنش مدیر کل ورزش و جوانان البرز

به گزارش خبرنگاران، مجتبی جانعلی اضافه نمود: پس از بیانیه اداره کل در قالب مصاحبه با بنده و انتشار آن، مسوول این اتفاق که به عنوان ناجی در یکی از استخرهای استان مشغول به کار می باشد، شناسایی شد.

وی افزود: با آنالیز های اجرا شده و طبق مستندات موجود، فیلم منتشر شده در فضای مجازی متعلق به حدود 2 سال قبل بوده و در همان زمان از فعالیت آن جلوگیری به عمل آمده و هیچ ربطی به زمان کنونی ندارد.

وی عنوان نمود: متاسفانه این ناجی متخلف به صورت خودسرانه و بدون مجوز اقدام به فعالیت در این زمینه نموده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید نمود: علیرغم این که فیلم منتشر شده برای 2 سال قبل است با توجه به حساسیت موضوع و در جهت تنویر افکار عمومی، روز سه شنبه نشستی با حضور فرد خاطی در اداره کل برگزار خواهد شد تا با آنالیز های بیشتر، اقدامات قانونی لازم برای برخورد و ابطال مجوز فعالیت این ناجی و جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، صورت گیرد.

وی اعلام کرد: همانگونه که قبلا اعلام کردیم، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز هیچ گونه مجوزی برای چنین فعالیتی صادر ننموده و نخواهد کرد.

جانعلی توضیح داد: بدون تردید رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی یک اصل برای ما است و در صورت لزوم، نسبت به برخورد و پلمب مجموعه های متخلف و ابطال مجوز فعالیت افراد خاطی، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2091

به "جنجال راه اندازی مدرسه شنای پری دریایی ، واکنش مدیر کل ورزش و جوانان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال راه اندازی مدرسه شنای پری دریایی ، واکنش مدیر کل ورزش و جوانان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید