خبرنگاران از آینده مبهم مسی تا قهرمانی پرسپولیس در حضور کرونا

به گزارش مجله عکسفا، تهران- خبرنگاران- در سی و یکمین روز از مردادماه سال 1399 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

خبرنگاران از آینده مبهم مسی تا قهرمانی پرسپولیس در حضور کرونا

به گزارش خبرنگاران، آخرین روز مردادماه از راه رسید و در بسته ورزشی همراه ما باشید. در این بسته خبری بازهم فوتبال از بقیه رشته ها گوی سبقت را ربوده و بیشترین اخبار را به خود اختصاص داده است؛ در روز بعد از اتمام لیگ نوزدهم هم انتظار دیگری جز این نمی رفت.

موسوی: دیاباته لایق آقای گلی لیگ برتر بود

مهاجم اسبق باشگاه استقلال بعد از اینکه شیخ دیاباته پیروز شد عنوان آقای لیگ نوزدهم را به دست بیاورد در گفت وگویی اختصاصی با خبرنگاران در این باره صحبت نموده است که در اینجا می توانید آن را دنبال کنید.

آینده ای مبهم در انتظار مسی

روز به روز نگرانی طرفداران بارسلونا نسبت به آینده مسی بیشتر می گردد. فوق ستاره آرژانتینی بلوگرانا گویا به صورت جدی به رفتن فکر می نماید و رونالد کومان هم از این قضیه آگاه شده است. در اینجا جزییات بیشتری درباره این ماجرا را بخوانید.

دبیر: با این شرایط از کشتی توقع مدال در المپیک نداشته باشید

رییس فدراسیون کشتی با درخواست از ستاد مقابله با کرونا برای صدور مجوز جهت شروع فعالیت ها و تمرینات کشتی گفت: با توجه به اینکه المپیک توکیو برگزار می گردد با شرایط موجود از کشتی در المپیک توقع مدال و حتی یک مدال برنز را نباید داشته باشیم. توضیحات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

رونمایی از تیم منتخب هفته سی ام لیگ برتر؛ تساوی سرخابی ها در حضور آقا معلم

مانند هر هفته و این بار برای آخرین بار در لیگ نوزدهم شاهد تیم منتخب هفته هستید. در این هفته هم در ترکیب منتخب شاهد سورپرایزهایی هستیم که در اینجا می توانید از آنها باخبر شوید.

عجایب لیگ برتر در پساکرونا/پرسپولیس بازهم قهرمان و استقلال سوم شد/شاهین سقوط کرد

شیوع ویروس کرونا باعث تا لیگ برتر ایران نیز مانند بیشتر لیگ های دنیا به تعطیلی موقت کشیده گردد. بعد از چند ماه اما مسابقات ادامه پیدا کرد و 9 هفته به جامانده برگزار گردید. در این گزارش اختصاصی به طور مفصل راجع به عملکرد تیم ها در دوران پساکرونا صحبت شده است. اینجا را کلیک کنید و در جریان قرار بگیرید.

ستاره جوانِ بایرن مونیخ بهترین بازیکن نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد

در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا، سرژ گنبری به عنوان بهترین بازیکن مرحله نیمه پایانی انتخاب شد. در اینجا از جزییات ماجرا آگاه شوید.

دستیار اسکوچیچ، تیم بعدی طارمی را لو داد؛ مهدی بهترین انتخاب را انجام داد

آنتون اوسنیک در گفت وگو با یک رسانه پرتغالی راجع به مهدی طارمی و اینده کاری اش صحبت نموده است. در این مصاحبه اوسنیک به طور قطع از پیوستن مهدی به پورتو گفته است. جزییات بیشتر در اینجا.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1142

به "خبرنگاران از آینده مبهم مسی تا قهرمانی پرسپولیس در حضور کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران از آینده مبهم مسی تا قهرمانی پرسپولیس در حضور کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید