خبرنگاران برگزاری اولین مسابقه رسانه ای با موضوع بچه ها و کرونا

به گزارش مجله عکسفا، تهران- خبرنگاران- معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همکاری با یونیسف ایران، مسابقه ملی زندگی بچه ها در دوران همه گیری کرونا، ویژه خبرنگاران و روزنامه نگاران رسانه های رسمی کشور را برگزار می نماید.

خبرنگاران برگزاری اولین مسابقه رسانه ای با موضوع بچه ها و کرونا

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدف از برگزاری مسابقه زندگی بچه ها در دوران همه گیری کرونا، ارتقای تولیدات رسانه ای با موضوع مسائل بچه ها در دوران همه گیری کرونا و همچنین شناسایی فرصت ها و چالش های پیش روی بچه ها و والدین آن ها در این دوران است.

بر این اساس، روزنامه نگاران و خبرنگاران رسانه های رسمی، در صورت تمایل به شرکت در این مسابقه، تا 31 اردیبهشت ماه 1400 فرصت دارند، گزارش های خبری (صرفا نوشتاری) منتشر شده خود از زمان شیوع تا 30 اردیبهشت 1400را به نشانی الکترونیکی [email protected] ارسال نمایند.

گزارش های خبری باید به صورت آنلاین در وب سایت رسانه قابل دسترسی بوده و لینک مطالب در ایمیل ارسالی ارائه شوند. همچنین آثار باید مطابق با استانداردهای اخلاقی روزنامه نگاری کشور و یونیسف باشند و سوژه ها احترام آمیز و با حفظ کرامت انسانی ترسیم شوند.

بچه ها و سلامت، بچه ها و آموزش، بچه ها و والدین، بچه ها و زندگی روزمره، بچه ها و بازی و بچه ها و قرنطینه از جمله محورهای این مسابقه است.

علاقه مندان واجد شرایط، می توانند اطلاعات بیشتر را اینجا مشاهده نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1595

به "خبرنگاران برگزاری اولین مسابقه رسانه ای با موضوع بچه ها و کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری اولین مسابقه رسانه ای با موضوع بچه ها و کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید