خبرنگاران لیگ برتر فوتبال؛ فزونی پیکان در شهرآورد خودروسازان

به گزارش مجله عکسفا، تهران- خبرنگاران- در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر در شهرآورد خودروسازان تیم فوتبال پیکان پیروز شد تا سایپا را شکست دهد.

خبرنگاران لیگ برتر فوتبال؛ فزونی پیکان در شهرآورد خودروسازان

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال در یکی از حساس ترین ملاقاتها در شهرآورد خودروسازان، از ساعت 19:25 امروز یکشنبه در استادیوم شهدای پاس قوامین تیم فوتبال سایپا با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف پیکان رفت که در این ملاقات با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مهدی تارتار پایان یافت.

تیم فوتبال سایپا که در 9 بازی اخیر خود طعم برد را نچشیده در اولین بازی خانگی خود با راهنمایی فراز کمالوند به دنبال فزونی بود.

از طرفی شاگردان مهدی تارتار هم دوست نداشتند که از کورس مدعیان کسب سهمیه عقب بمانند.

با این حال دو تیم در نیمه نخست بازی محتاطانه را پیش گرفتند و بازی در این نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت.

در آغاز نیمه دوم اما این شاگردان مهدی تارتار بودند که به گل رسیدند. محمد امین درویشی در دقیقه 55 به زیبایی با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد.

در ادامه شاگردان فراز کمالوند که به هیچ وجه دوست نداشتند در این ملاقات خانگی شکست بخورند برای جبران نتیجه کوشش کردند.

در دقیقه 61 ابوالفضل جلالی با یک ضربه زیبا توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

در شرایطی که بازی با تساوی رو به اتمام بود در دقیقه 85 شاگردان مهدی تارتار پیروز شدن روی پرتاب اوت بلند نادر محمدی صاحب موقعیت شوند که سامان فلاح بازیکن پیکان در برخورد با مدافع سایپا درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که آرمان قاسمی کاپیتان پیکانی ها این توپ را تبدیل به گل کرد تا بار دیگر شاگردان تارتار پیش بیافتند.

در ادامه نیز کوشش نارنجی پوشان برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا بازی با فزونی 2 بر یک شاگردان تارتار پایان بیابد.

با این نتیجه پیکان 30 امتیازی شد و در رده هفتم جدول نهاده شد. نارنجی پوشان سایپا هم با 19 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

ترکیب سایپا:

کوروش ملکی، امیرحسین حسین زاده، حسین مالکی، مهرداد حیدری، فرزاد جعفری، حسین ماهینی، مجید علیاری، سیدابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی، مجتبی لطفی

ترکیب پیکان:

علیرضا رضایی، امیرحسین رنگرز، حسین پور امینی، آرمان قاسمی، محمدامین درویشی، علی قربانخانی، سامان فلاح، مجید عیدی، رضا جبیره، اسماعیل بابایی، محمد خدابنده لو

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1612

به "خبرنگاران لیگ برتر فوتبال؛ فزونی پیکان در شهرآورد خودروسازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لیگ برتر فوتبال؛ فزونی پیکان در شهرآورد خودروسازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید