خبرنگاران هشت واحد صنفی در اردستان پلمب شد

به گزارش مجله عکسفا، کاشان - خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: هشت واحد صنفی متخلف این شهرستان در مدت چهار روز از اجرای طرح محدودیت کرونایی پلمب شد.

خبرنگاران هشت واحد صنفی در اردستان پلمب شد

محمدرضا باقری شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به محدودیت های 2 هفته ای مشاغل افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت طی چهار روز گذشته با همکاری و همراهی مرکز بهداشت و اتاق اصناف شهرستان، از 411 واحد صنفی در شهرهای اردستان و زواره بازرسی کردند که در این بین به 74 و 50 واحد به ترتیب اخطار کتبی و شفاهی داده شد.

وی ادامه داد: امروز 125 واحد صنفی مورد بازرسی نهاده شد و منجر به هفت اخطار کتبی و 30 اخطار شفاهی شد.

وی توضیح داد: با اجرای طرح محدودیت کرونا برای همه مشاغل به غیر از گروه نخست، پنج تیم بازرسی متشکل از بازرسان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در شهرستان به طور روزانه در راستای نظارت بر اجرای طرح فعال هستند و با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مشاغل گروه های 2، سه و چهار در شهرستان ممنوع است افزود: همه صنف هایی که در مدت 2 هفته ای محدودیت های کرونایی مجاز به فعالیت هستند باید شیوه نامه های بهداشتی را به طور کامل رعایت نمایند.

باقری با یادآوری حساسیت موضوع ویروس کرونا و لزوم قطع زنجیره انتشار بیماری کووید 19 در شهرستان اردستان از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

کووید 19 نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد که در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شهرستان اردستان با بیش از 42 هزار نفر جمعیت و بالغ بر 2 هزار و 200 واحد صنفی در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1306

به "خبرنگاران هشت واحد صنفی در اردستان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشت واحد صنفی در اردستان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید