دو دونده دومیدانی کارقزوینی راهی تایلند می شوند

به گزارش مجله عکسفا، خبرنگاران: رئیس هیئت دوومیدانی استان قزوین ازحضور دو نوجوان دوومیدانی کاراستان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا درتایلند اطلاع داد.

دو دونده دومیدانی کارقزوینی راهی تایلند می شوند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

حسن جوادی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین اظهارکرد: میثم عبدالله پور و محمدرضا رحمانی دو تن از دوندگان قزوینی هستند که هم اکنون اردوهای آماده سازی خود را زیر نظرمربیان دنبال می نمایند تا بتوانند در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارند.

وی با بیان اینکه رحمانی در ماده 400 متر و 400 متر با مانع دراین مسابقات با حریفان رقابت می نماید، اضافه نمود: عبدالله پور نیز باید درماده پرش طول در این رقابت ها به مصاف رقیبان خود برود.

جوادی که خود نیز به عنوان سرپرست تیم ملی دوومیدانی نوجوانان کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می نماید، عنوان نمود: ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی با کوشش و پشتکار در صدد این هستند که بتوانند بهترین نمایش خود را دراین مسابقات به اجرا بگذارند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان قزوین با اشاره به اینکه تیم ملی دو ومیدانی نوجوانان کشورمان درحال حاضر تمرینات آماده سازی خود را درمجموعه ورزشی انقلاب تهران پیگیری می نماید، افزود: این تیم 28 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد بانکوک محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا ترک می نماید.

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 28 اردیبهشت ماه به تایلند سفر می نماید.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 338

به "دو دونده دومیدانی کارقزوینی راهی تایلند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو دونده دومیدانی کارقزوینی راهی تایلند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید