تور برزیل: رئیس جمهور برزیل را در نیویورک به رستوران راه ندادند

به گزارش مجله عکسفا، رئیس جمهور برزیل و هیأت همراهش که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر نموده اند، مجبور شدند به علت واکسن نزدن در خیابان پیتزا بخورند.

تور برزیل: رئیس جمهور برزیل را در نیویورک به رستوران راه ندادند

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر نموده، مجبور شد اولین وعده غذایی در آمریکا را به علت وجود محدودیت های کرونایی این شهر که بر اساس آن افراد غیرواکسینه نمی توانند داخل رستوران ها و غذاخوری ها حضور یابند، در خیابان بخورد.

تصاویر پیتزا خوردن بولسونارو در کنار وزرایش را ژیلسون ماچادو وزیر گردشگری بزریل در فضای مجازی منتشر کرد که در آن وزیر بهداشت برزیل هم حضور دارد.

بولسونارو دیروز (دوشنبه) با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس ملاقات کرد و در این ملاقات جانسون به بولسونارو گفت که دوبار واکسن زده است؛ بولسونارو در واکنش خندید و در حالی که به خودش اشاره می کرد، گفت که این کار را ننموده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، یکی از اعضای هیأت دولت برزیل که یک هفته قبل از رئیس جمهور این کشور وارد شهر نیویورک شد، از آن موقع تست کرونای وی مثبت بوده و در هتلی در نیویورک در قرنطینه قرار گرفته است.

بعلاوه بر اساس این گزارش، بولسونارو و وزیرانش که همه بدون ماسک بودند، مجبور شدند از درب پشتی هتل خود در شهر نیویورک به صورت مخفیانه وارد شوند، زیرا گروهی از معترضان با پلاکاردهایی به حضور او در این شهر اعتراض کردند.

بولسونارو یک ضد واکسن سرسخت بوده و درباره اثربخشی واکسن های کرونا تردید دارد. او پیشتر ادعا نموده بود که کرونا چیزی جز یک آنفولانزای کوچک نیست و سابقه ورزشی او را از بدترین علائم محافظت می نماید.

بولسونارو رئیس جمهور راست افراطی که به علت رفتارها و مواضعش به ترامپ برزیل مشهور است، قرار است در گردهمایی مجمع عمومی در بزرگترین شهر ایالات متحده با محدودکننده ترین دستورالعمل های کرونا، از جمله الزامات اثبات واکسینه بودن برای حضور در همه مکان های سرپوشیده از جمله مراکز گردهمایی، سخنرانی کند.

کاخ سفید ابراز نگرانی نموده که نشست مجمع عمومی سازمان ملل می تواند به یک رویداد شیوع کرونا تبدیل گردد.

عبدالله شهید رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیشتر نامه ای را منتشر کرد که در آن آمده بود هیأت هایی که برای شرکت در نشست در سالن مجمع عمومی حاضر می شوند باید مطابق با الزامات مقامات شهر نیویورک گواهی واکسیناسیون را ارائه دهند که این شرط بعداً لغو شد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1772

به "تور برزیل: رئیس جمهور برزیل را در نیویورک به رستوران راه ندادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: رئیس جمهور برزیل را در نیویورک به رستوران راه ندادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید