روایت سازمان امنیت ملی سعودی درباره شهادت دو شهروند شیعی در دمام

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، سخنگوی سازمان امنیت ملی سعودی امروز (یکشنبه) در بیانیه ای جزئیات درگیری روز چهارشنبه هفته گذشته در الدمام در شرق این کشور، و شهادت شدن دو شهروند شیعه عربستانی را تشریح کرد.

روایت سازمان امنیت ملی سعودی درباره شهادت دو شهروند شیعی در دمام

سخنگوی سازمان امنیت ملی سعودی در بیانیه ای ادعا کرد: در صبح روز چهارشنبه 28/ 4/ 1441 هجری قمری‬، اطلاعاتی مبنی بر احتمال انجام عملیات تروریستی به وسیله خودروی حامل مواد منفجره به این سازمان رسید و پس از بررسی و رصد این خودرو (از نوع فورد) که دو نفر آنرا هدایت می کردند، نیروهای امنیتی این خودرو را در خیابان ملک سعود شهر الدمام رصد کردند. نیروهای امنیتی سعودی از سرنشینان خودرو که دو نفر بودند خواستند تا خود را تسلیم کنند اما آن ها شروع به تیراندازی کرده و با مأمورین درگیر شده و در یکی از ساختمانها سنگر گرفتند و در پی تیراندازی کشته شدند. این دو احمد عبدالله سعید سوید و عبدالله حسین سعید آل نمر نام داشتند. در نتیجه این عملیات نفر دیگری هم بازداشت شده است که فرایند بازپرسی ایجاب می کند که در حال حاضر نامی از وی برده نشود. در داخل این خودرو 5 کیلو ماده منفجره کشف و ضبط شد. همچنین مقداری پول، سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

سازمان امنیت ملی سعودی مدعی شد: اقدامات علیه کسانی که به دنبال برهم زدن امنیت کشور و شهفرایندان در راستای دیکته های طرف های خارجی هستند، ادامه خواهد یافت و آنها نمی توانند کاری از پیش ببرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 622

به "روایت سازمان امنیت ملی سعودی درباره شهادت دو شهروند شیعی در دمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت سازمان امنیت ملی سعودی درباره شهادت دو شهروند شیعی در دمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید