سهراب مرادی بهترین وزنه بردار سال 2018 نشد

به گزارش مجله عکسفا، لاشا تالاخادزه برای دومین سال متوالی عنوان بهترین وزنه بردار دنیا را به دست آورد و سهراب مرادی سال جاری هم در کسب این عنوان ناکام ماند.

سهراب مرادی بهترین وزنه بردار سال 2018 نشد

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون دنیای وزنه برداری نظر سنجی برای انتخاب بهترین وزنه بردار دنیا گذاشته بود و اکنون نتیجه آن را گفت. براساس اعلام فدراسیون دنیای وزنه برداری همانند سال 2017، لاشا تالاخادزه از گرجستان و لیدیا والنتین از اسپانیا به عنوان بهترین وزنه بردار مرد و زن دنیا انتخاب شدند.فدراسیون دنیای وزنه برداری گفت: 30 هزار رأی به ثبت رسید که 17 هزار و 800 رأی برای تالاخادزه وزنه بردار سنگین وزن گرجستانی به ثبت رسید. 13 هزار رأی هم برای والنتین ثبت شد.در بخش مردان بعد از تالاخادز، سهراب مرادی از ایران و یولی ایراوان از اندونزی بیشترین رأی را داشتند.در بخش زنان هم پس از والنتین، هسینگ چون از چین تایپه و تاتیانا کاشیرینا از روسیه بیشترین رأی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که هنوز 24 ساعت از شروع نظر سنجی نگذشته بود که سایت فدراسیون دنیای برای کاربران ایرانی از دسترس خارج شد و آنها مجبور بودند برای وارد شدن به سایت از فیلتر شکن استفاده نمایند.سهراب مرادی سال 2017 هم کاندیدای کسب عنوان بهترین وزنه بردار دنیا بود که رتبه دوم را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 80

به "سهراب مرادی بهترین وزنه بردار سال 2018 نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب مرادی بهترین وزنه بردار سال 2018 نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید