سه جاذبه گردشگری برزیل که نباید از دست بدید

به گزارش مجله عکسفا، کشور برزیل بزرگ ترین کشور آمریکای جنوبی به شمار میرود که به قهوه، فوتبال و رنگ های متنوع خود مشهور است. این کشور با داشتن مناطق متعدد گردشگری برای انوع سلیقه ها و قیمت های ارزان مکان مناسبی برای گردشگری به حساب می آید. سفر به مناطق جنگلی آمازون و تالاب پانتانال، دیدار از شهر تاریخی سالوادور و دیدن معماری استعماری در این شهر و هم چنین کارناوال مشهور این کشور همه و همه میتوانند دلایل کافی برای سفر به این کشور زیبا باشند.

سه جاذبه گردشگری برزیل که نباید از دست بدید

اولین نکته برای هر سفر گردشگری در قاره آمریکا جنوبی انتخاب مناسب هتل برای اقامتتان در طول سفر است که باید دید چه نکاتی برای شما مورد اهمیت است اگر نکته کلیدی در انتخاب محل اقامتتان هزینه های آن است باید بگویم که انتخاب یک اتاق خوابگاهی در یک متل میتواند اولین گزینه شما باشد این اتاق ها برای هر شب 12 الی 24 هزار تومان هزینه دارند. گزینه دوم اتاق های لوکس هتل های این کشور است که هر شب هزینه ای بالغ بر 55 الی 78 هزار تومان دارند. هم چنین میتوانید در جوار یک خانواده برزیلی زندگی کنید و برای هر شب هزینه 25 الی 44 هزار تومان پرداخت کنید.

هزینه بعدی مربوط به گردشگری هزینه های مرتبط با غذا هستند. باید بدانید که غذا در برزیل ارزان است و یک وعده غذا در رستوران های معمولی که شامل دو نوع غذا و یک نوشیدنی میشود 10 هزار تومان و در رستوران های اعیانی تر 27 هزار تومان خواهد شد. هم چنین اگر تصمیم به خرید مواد غذایی از این کشور کنید هفته ای 80 هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

برای حمل و نقل بین مناطق گردشگری میتوانید از اتوبوس های ریلی این کشور استفاده کنید. این اتوبوس ها به صورت ساعتی هزینه میگیرند و برای هر ساعت از 6 تا 8 هزار تومان هزینه خواهد داشت. همیشه قبل از اقدام برای رفتن به مناطق دیگر از میزان زمان بین دو جهت آگاهی پیدا کنید زیرا به عنوان مثال رفتن به ریو دو ژانیرو 24 ساعت طول میکشد و لذا استفاده از هواپیما مقرون به صرفه تر خواهد بود. اتوبوس ها اغلب بین جهتهای پر تردد گردشگری قرار دارند و به عنوان مثال بیشتر درجهتسائو ژائو دل ری و تیرادنتس حرکت میکنند.

از مناطق گردشگری این کشور میتوان به آبشار ایگوازو اشاره کرد که ورودی این آبشار 33 هزار تومان است. هم چنین میتوانید از سفرهای دریای آمازون استفاده کنید که هزینه پایین گردش با توجه میزان مسافت طی شده و لوکس بودن قایق مورد نظر متفاوت خواهد بود.

برای صرفه جویی در هزینه های گردشتان در این کشور بهتر است تا در ماه های شلوغ به این کشور سفر نکنید. به عنوان مثال در زمان کارناوال ریو و یا در زمانی که ساکنان نیم کره شمالی برای فرار از زمستان به برزیل سفر میکنند شما به مناطق دیگر جهان سفر کنید.

در این کشور هزینه های اتاق برای یک نفر بیشتر و یا حتی دو برابر هزینه های مربوط به اتاق دو نفره است لذا سعی کنید برای کاهش هزینه ها دو نفره سفر کنید.

بعضی از راننده تاکسی ها به جای استفاده از تاکسی متر سعی میکنند شما را گول بزنند و هزینه بیشتری از شما دریافت کنند بنابراین بهتر است تا ابتدا با راننده سر قیمت توافق کنید و سپس سوار شوید هم چنین میتوانید به جای استفاده از تاکسی از اتوبوس استفاده کنید.

کوشینیا بخورید. این غذا که از ران مرغ سرخ شده تهیه شده است میتواند شما را در سفرهای اتوبوسی سر پا نگه دارد.

ریو دوژانیرو یکی از شهرهای جذاب این کشور و پنجمین شهر بزرگ جهان به شمار میرود. این شهر ان قدر جاذبه دارد که مدت ها طول میکشد تا بتوانید از این شهر دیدن کنید. مجسمه آزادی بخش مسیح، سواحل و جشن ها و پایکوبی ها و موزه ها همه وهمه مقصد جذابی برای گردشگری شما فراهم میکنند.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 219

به "سه جاذبه گردشگری برزیل که نباید از دست بدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه جاذبه گردشگری برزیل که نباید از دست بدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید