چاپ تراکت: شاهکار تاریخی در فوتبال ایران؛ تراکتور از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد

به گزارش مجله عکسفا، تهران (پانا) - باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد.

چاپ تراکت: شاهکار تاریخی در فوتبال ایران؛ تراکتور از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با توجه به شرایط پیش آمده، باشگاه طی نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال، خواهان تعویق ملاقات مقابل النصر عربستان شد.

باشگاه تراکتور طی این نامه با اشاره به اینکه از بین 18 بازیکن حاضر در فهرست آسیایی، سه بازیکن به نام های محمد عباس زاده، علی فتحی و سید محمد خرم الحسینی؛ مصدوم هستند و پیمان بابایی هم به علت محرومیت نمی تواند تراکتور را در ملاقات مقابل النصر همراهی کند. بعلاوه تست کرونای دو نفر از بازیکنان هم امروز مثبت اعلام شده و در ضمنً صیاد کوکبی هم قرارداد خود را فسخ نموده است.

بر این اساس، با توجه به تعداد بازیکنان به جای مانده در فهرست اعلامی به AFC که به حدنصاب قانونی نمی رسد، باشگاه تراکتور طی این نامه خواهان تعویق ملاقات مقابل النصر و یا موافقت با انصراف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 1758

به "چاپ تراکت: شاهکار تاریخی در فوتبال ایران؛ تراکتور از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: شاهکار تاریخی در فوتبال ایران؛ تراکتور از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید