طراحی سیستمی هوشمند برای کارآمدی امدادرسانی به حادثه دیدگان

به گزارش مجله عکسفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهور، این سیستم هوشمند امکان تعیین کردن محل دقیق حادثه را بر روی نقشه فراهم می نماید به همین علت اطلاع رسانی به نیروهای امدادی مستقر در نزدیکی حادثه با سرعت و شتاب بالاتری انجام می گردد. بر همین اساس؛ امدادرسانی به افراد حادثه دیده سریع تر و با مخاطرات کم تری صورت می گیرد.

طراحی سیستمی هوشمند برای کارآمدی امدادرسانی به حادثه دیدگان

این سیستم، به مکانیزه کردن روند اطلاع رسانی حوادث و موقعیت های اضطراری به مراجع ذی صلاح به وسیله همه افراد جامعه و اعزام گروه امداد با توجه به نوع حادثه و تخصص مورد احتیاج در سریعترین زمان ممکن یاری می نماید.

در این محصول ایران ساخت امکان تهیه گزارشات و ارزیابی های سیستمی، اماکن و محل های حادثه خیز و معین حوادثی که بیشتر رخ می دهند فراهم شده است که همین موضوع یاری می نماید تا تصمیم گیری های مدیریتی در زمان بروز حوادث؛ درست تر و موثرتر صورت گیرد.

محصول این شرکت با حمایت گروه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراوری شده است و قابلیت استفاده برای شرکت ها و سازمان های خصوصی و مردم عادی را دارد و امدادرسانی به حادثه دیدگان را کارآمدتر می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ak3fa.ir شناسه مطلب: 2218

به "طراحی سیستمی هوشمند برای کارآمدی امدادرسانی به حادثه دیدگان" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سیستمی هوشمند برای کارآمدی امدادرسانی به حادثه دیدگان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سیستمی هوشمند برای کارآمدی امدادرسانی به حادثه دیدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید